Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1161
Hei!
Med ps4 rett rundt hjørnet sitter jeg å sjekker ut tver på komplett, men har dere noe forslag til TV som egner seg bra til gaming?

Max 8K
min 42"
max 47"

Takk for tips
Philips 47" LED '47PFL5008T'

Jeg sterkt anbefaler denne TVen. Mora mi har kjøpt den som en tidlig bursdagsgave til PCen min og den er ekstremt bra til denne prisen du får. Ultraskarp bilde og lav strømforbruk på grunn av LED.
  • 1920 x 1080
  • Stereoskopisk 3D
  • 3 HDMI inngang
Sist endret av Demography; 26. juni 2013 kl. 19:41.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Hvis noen anbefaler en tv de selv fikk av morra si, Go for it!
Jeg synes det er komfy med 24" skjerm til xboxen! Presterer helt sjukt i forhold til på 46"ern!
Sitat av Lima Vis innlegg
Hvis noen anbefaler en tv de selv fikk av morra si, Go for it!
Vis hele sitatet...
Hvis jeg var ikke fornøyd med denne TVen, ville jeg ikke anbefale den. Anbefaler ikke bare på grunn av det var en presang av mora mi.
Sist endret av Demography; 26. juni 2013 kl. 19:46.
Sitat av Demography Vis innlegg
Philips 47" LED '47PFL5008T'

Jeg sterkt anbefaler denne TVen. Mora mi har kjøpt den som en tidlig bursdagsgave til PCen min og den er ekstremt bra til denne prisen du får. Ultraskarp bilde og lav strømforbruk på grunn av LED.
  • 1920 x 1080
  • Stereoskopisk 3D
  • 3 HDMI inngang
Vis hele sitatet...
Enig med Demography. Dette er MYE for pengene.
Bare vær obs på input lag....noen modeller er helt håpløse på det feltet.