Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1072
Hei!
Jeg fikk meg endelig en S4 igår, og når jeg skulle spille musikk i bilen (AUX-kabel) kom det en susing. Dette har jeg ikke opplevd før, verken CD, radio eller aux, kan også nevne at det er et originalt Harman Kardon-anlegg.

Susingen kommer ikke med andre mobiler/spillere og det kommer heller ikke når jeg bruker headset/kobler til anlegg i huset med den samme kabelen som i bilen.

Susingen går heller ikke sammen med turtallet, og den slutter 3-4 sekund etter at man setter sangen på pause. Altså kun susing når det kommer lyd fra mobilen.
Prøvd og stille ned\opp volumet på telefonen?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Prøvd med en annen enhet koblet til? Eller har du laderen koblet til?
Trådstarter
6 0
Susingen er helt lik uansett volum på telefon, og har prøvd med annen enhet. Også prøvd med og uten lader.

Sitat av paddaa Vis innlegg
Susingen er helt lik uansett volum på telefon, og har prøvd med annen enhet. Også prøvd med og uten lader.
Vis hele sitatet...
Altså, med annen enhet er det ikke susing.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det du opplever kan være at det er to forskjellige jordpotensialer. Det kan komme av at batteriet i telefonen har et annet potensiale til jord enn bilen, og da vil det bli støy. Kanskje prøve denne? http://www.amazon.com/PAC-Ground-Iso...=vglnk-c213-20

Bare en tanke!
Ville testet ut ferrittkjærne på kabelen...

Tror det kan være vanskelig å finne i løsvekt, så se om du får kjøpt deg en kabel med det på =)
Jeg har en pipelyd i anlegget mitt til tider selv, ved lavt volum vel og merke, for da høres det bedre.

Er som en "turbo" som lader opp og ned, etter hvor mye jeg gasser. Er da forstyrrelse/dårlig jording.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Jeg har en pipelyd i anlegget mitt til tider selv, ved lavt volum vel og merke, for da høres det bedre.

Er som en "turbo" som lader opp og ned, etter hvor mye jeg gasser. Er da forstyrrelse/dårlig jording.
Vis hele sitatet...
Dette heter dynamostøy.