Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 928
Hei!

Jeg er veldig fan av spill som HoN/LoL/Dota, og kom nettopp over dette spillet her:
http://www.youtube.com/watch?v=4I7kD...feature=relmfu

Det er enkelt og greit samme prinsipp med towers og lanes, bortsett fra en veldig stor detalje: Det er ikke click to move, men WASD-walking (tror jeg). Man får en mye større følelse av å faktisk SPILLE karakteren/helten, og det hele blir en mer MMORPG opplevelse. Interessant!

Virket utrolig kult å prøve, men det koster penger også i beta-versjonen, og lurer på om noen har en beta-key ekstra til dette spillet? Kunne tenkt meg å prøve det ut!
Syntes det ble fort kjedelig. Sendte deg beta-key.
Har beta-key, men er ikke hjemme atm
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Det er shit. Jeg uninstalla etter 10 minutter.
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Syntes det ble fort kjedelig. Sendte deg beta-key.
Vis hele sitatet...
Tusen takk

Får vel gi en tilbakemelding når spillet er prøvd ut!
New generation
colakork's Avatar
Hehe, tar gjerne imot en betakey jeg også
Bare konseptet med å blande FPS og MOBA er helt uhørt for min del. Det er det første problemet jeg har med Smite.
Det andre problemet mitt er at det er helt utrolig dårlig gjennomført. Autolevel og autoskill?? Ingen last hitting??? Dessuten er championsa i spillet latterlig ubalansert, ideen har kanskje en smule potensiale, men "Smite" er latterlig dårlig gjennomført.

Ikke kast bort tiden din på det spillet. Hold dere til Dota 2 eller League of Legends. Enkelt og greit.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sorry for å bringe opp "gammel" tråd, men jeg har testa Smite, og synes det er ganske fett. Jeg likte ikke LoL i det hele tatt, men syntes det ble mye bedre når det ikke er click to move.

Og dere som syntes det er dårlig gjennomført, husk at det er beta-phase. Og autobuy/skill er jo for folk som ikke helt vet hva dem skal skille eller kjøpe, og kan være greit for nybegynnere. Du har jo fortsatt muligheten til å kjøpe det du vil, så ser ikke helt problemet. Ved omtrent alle nye spill eller nye patcher er classer ubalansert, og mest sannsynlig blir det bedre etterhvert.

Jeg synes hvertfall folk bør gi det en sjangs
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Bringer opp gammel tråd igjen.
Er det noen som spiller det enda?
Lastet det ned og prøvde for noen dager siden, og synes det er kanon kult!

Det er fortsatt i beta fasen og er gratis, men fult spillbart.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ja, jeg spiller for fullt Virker som det forsetter å vokse! me like