Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2194
Jeg har hørt frem og tilbake om at richard dean anderson er død. Men er ikke blitt overbevist om noen av delene.

Så jeg lurer på,
er MacGyver virkelig død?
Luerer egentlig på det samme!?

Men hvorfor i allverden ligger denne her på Samfunn og politikk? Hadde vel passet bedre på Film og TV.

Søk etter han på www.imdb.com

Det skal jeg nå.
Jeg har og hørt litt fram og tilbake på dette, men etter å ha sjekket litt rundt har jeg ikke funnet noe som tyder på at han er død. Dessuten er han ikke registret som død på Internet Movie Database, her.
Trådstarter
59 0
Opprinnelig postet av Hofsoe
Luerer egentlig på det samme!?

Men hvorfor i allverden ligger denne her på Samfunn og politikk? Hadde vel passet bedre på Film og TV.

Søk etter han på www.imdb.com

Det skal jeg nå.
Vis hele sitatet...
Fordi er såpass stor helt at han angår "alle".
Han er en del av samfunnet!
Største hockey helten noen sinne!
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
http://us.imdb.com/Title?0374240

han ligger på rollelisten der, som hovudrolle... vet ikke når serien er spillt inn, men virker som den er produsert i 2003...
Trådstarter
59 0
Opprinnelig postet av tnt
http://us.imdb.com/Title?0374240

han ligger på rollelisten der, som hovudrolle... vet ikke når serien er spillt inn, men virker som den er produsert i 2003...
Vis hele sitatet...
Så det ja... Men ryktene jeg hørte var ca. rett før juli. Vet ikke åssen det er med oppdateringer osv. på den siden.

Satser (håper) på at han lever da
Trodde også at han var død helt til jeg så at han var med i Stargate SG1... Etter det har jeg levd et liv i tvil og håper saken vil bli oppklart slik at jeg får sove godt om natten igjen.

Hørte han døde av overdose
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Hmm, går fyren på drugs?

Vel, det var et par årsiden jeg hørte at folk sa at han var død da.
Better than thou.
SG1 er jo en _gammel_ serie. Uansett, tror det var en lignende tråd for et halvt år tilbake, og da kom man frem til at han ikke var død.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
dessverre
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
dessverre for faen? Hvor er det så synd at han ikke er død?
Fordi hokey ikke er like kult som det en gang var.
Det jeg har hørt er at Faren (som spilte macgyver før) døde så tok junior over.. men det er lenge siden jeg hørte det så jeg vet ikke!
http://rdanderson.com/

Han er IKKE død ifølge hjemmesiden hans. Eller.. det står ikkeno om at han er død noe som sikkert hadde blitt nevnt under biography.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av RipZ
Fordi hokey ikke er like kult som det en gang var.
Vis hele sitatet...
Bitch, respect the mullet!

Men det er rart dette med Anderson, virker som om det er et rykte som _ikke_ vil dø. Har hørt det flere ganger over flere år. Litt morsomt er det jo.
Samme greia som med Steve "Crocodile Hunter" Irwing.
Spist av krokodile - levelde - overdose - levende - stanga av neshorn - levende...
Richard Dean Anderson er i live. EOD