Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 551
tror ikke jeg får tilbake mobilen selvom jeg var på politistasjonen idag så sa de at jeg kunne komme tilbake kl 10 fordi da skulle en jurist ha sett på det og vurdert det..

men spørsmålet er hvis jeg må kjøpe ny mobil nå kan jeg da kjøpe ny mobil med samme telefonnummer? jeg håper det fordi alle passordene mine til apper sånn totrinnsvertifisering med mobilen. hjelper det da å kjøpe ny mobil for totrinnsvertifisering går vel på telefonnummer og ikke selve mobilen?
2pac alive in serbia
Sitat av lalalala12345 Vis innlegg
tror ikke jeg får tilbake mobilen selvom jeg var på politistasjonen idag så sa de at jeg kunne komme tilbake kl 10 fordi da skulle en jurist ha sett på det og vurdert det..

men spørsmålet er hvis jeg må kjøpe ny mobil nå kan jeg da kjøpe ny mobil med samme telefonnummer? jeg håper det fordi alle passordene mine til apper sånn totrinnsvertifisering med mobilen. hjelper det da å kjøpe ny mobil for totrinnsvertifisering går vel på telefonnummer og ikke selve mobilen?
Vis hele sitatet...
Du får nytt sim kort, så får du beholde gammelt telefonnummer.
Sitat av frilansloser Vis innlegg
Du får nytt sim kort, så får du beholde gammelt telefonnummer.
Vis hele sitatet...
men jeg skjønner ikke hva jeg skal angående telefonnummeret fordi hvis jeg kjøper ny mobil med samme telefonnummer og så går inn på f,eks tiktok for å logge inn og tiktok vil jo da sende en sms kode til mitt nummer. kommer sms koden på både den beslaglagte telefonen i tillegg til den nye da?
eller må jeg melde ifra noe sted at den gamle mobilen skal jeg ikke bruke?
Du bestiller nytt SIM-kort fra din mobiloperatør. Med mindre du ønsker spesifikt tvilling-SIM vil det bare være et aktivt SIM-kort.
Du melder fra når du kjøper tlf og får nytt simkort at de skal deaktivere alle andre sim du har