Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  112 9120
Hva er tidsperspektivet her? Når dro du ut og når dro du hjem?

Har du ingen bilder av at du koser deg med en joint? Var ikke det litt av poenget?
Sist endret av jorwax; 6. januar 2024 kl. 09:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bilde av meg selv som røyker? Er ikke så keen på det. Og poenget med turen var ikke å røyke. Da tror jeg at det fins enklere røyke spots so krever mindre innsats hehe.

Jeg gikk hjemmefra 11.00 og var tilbake 14.00 dagen etter.
Sitat av Candiru Vis innlegg
Jeg skulle ønske jeg hadde tid til dette
Vis hele sitatet...
Sånn tenkte jeg også før. Helt til jeg lærte meg at det som regel handler om prioriteringer. Vil du på tur, så får man til det.
Vibram har gode vintersko
Ser koselig ut!

21 minusgrader her i dag, og jeg har enda til gode å fryse i år. Flere lag ull gjør susen, men jeg er stort sett i rask aktivitet og bevegelse når jeg er utendørs og kjenner at et par timer av gangen holder. Tøft å gå for en telttur i disse dager! Du var tydeligvis utrusta med godt av plagg og utstyr.
Next mission isbading i -25?
Sist endret av celtseus; 6. januar 2024 kl. 12:55.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Bilde av meg selv som røyker? Er ikke så keen på det. Og poenget med turen var ikke å røyke. Da tror jeg at det fins enklere røyke spots so krever mindre innsats hehe.

Jeg gikk hjemmefra 11.00 og var tilbake 14.00 dagen etter.
Vis hele sitatet...
Men det ble èn joint i det minste?

Ellers må jeg si jeg lar meg inspirere. Nå må jeg jo teste dette selv
Absolutt bare å peise på med turbilder, det liker vi.
Sitat av jorwax Vis innlegg
Men det ble èn joint i det minste?

Ellers må jeg si jeg lar meg inspirere. Nå må jeg jo teste dette selv
Vis hele sitatet...
Det ble tre. Var et helvete å mekke den bønna i 25 minus. Knallhard.



Noen av bildene roteres når jeg laster opp. Sykt irriterende
Sist endret av Astro Man; 6. januar 2024 kl. 17:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Det ble tre. Var et helvete å mekke den bønna i 25 minus. Knallhard.
Vis hele sitatet...
Det var den primusen i teltet det...
Sitat av Dough Vis innlegg
Det var den primusen i teltet det...
Vis hele sitatet...
Hvis noen hadde brukt det som argument hadde jeg gjort som anbefalt.
https://youtu.be/utEICu2F1e0?si=EZ_nqbXiPXrJ0mKo

Litt inspirasjon til fremtidige polfarere
Noe jeg har følt behov for i langt varmere temperaturer på telttur er pisse flaske. Er så jævlig kjipt å ligge komfortabelt i soveposen, for så å måtte kle på seg og forlate varmen for å pisse...
Sitat av iiconanii Vis innlegg
Noe jeg har følt behov for i langt varmere temperaturer på telttur er pisse flaske. Er så jævlig kjipt å ligge komfortabelt i soveposen, for så å måtte kle på seg og forlate varmen for å pisse...
Vis hele sitatet...
Det bruker jeg selv på sommeren. Å kave seg utav posen for å pisse er jævlig stress etterhvert. Bedre å bekke seg på sia å pisse på ei flaske.
Er jeg en plass det ferdes bjørn bruker jeg pisset til å spre rundt leiren også. Så lars monsen å gutta gjøre det men om det faktisk virker vet jeg ikke.
Sist endret av NokErNok; 7. januar 2024 kl. 17:52.