Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 718
Jeg og en kompis ser for tiden etter noen som kan HTML og CSS.

Kompisen min driver med PHP, MYSQL og andre språk.(Han er svært dyktig på sitt felt)

Han har bygget opp store deler av et tekstbasert mafiaspill men trenger å utvide teamet litt, og har stort behov for noen som har kunnskap med HTM og CSS.
Dette er et prosjekt vi driver med og har hatt en drøm om i over 10 år.

Er du interessert kan du kontakte enten meg eller kompisen min på discord:

denols1

jonanzoyt

Jeg driver med beta testing, ideer, videoredigering(for framtidig trailer av spillet) og markedsføring.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
God idé å nevne hva, om noe, folk eventuelt får for jobben du vil ha dem til å gjøre.
morkakespisende
Det kan antas at det er et mafiaspill. Det burde være null problem for man har jo startkapital oppspart etter 10 år med planlegging.
Dere sparer mer på å lære dere html/css selv enn å betale en utvikler for å gjøre det for dere.

Hvis kompisen din er så dyktig som du skal ha det til så lager han hjemmesiden selv også.

Mesteparten vil uansett være statiske sider.
Sist endret av IneartheDx; 6. januar 2024 kl. 13:24.
Hadde vært fint å vite noe om scopet her, hvor mange sider er det snakk om? Begrenset hvor omfattende ting blir med kun html/css, er det en grunn til at det ikke er noe Javascript?

Hvis kompisen din er «svært dyktig» i gamle databasespråk så burde han ikke ha noe problem med html/css.

Pitch ideen og del forventninger på pm kan jeg vurdere det
Sist endret av Cheese; 6. januar 2024 kl. 18:28.
Dere trenger kanskje først en (ui)designer? Det er ikke gitt at man er god på å designe websider selv om man kan CSS. En frontend-utvikler jobber somregel ut fra skisser lagd av en designer
Ortnlig gode referanser der ute:
https://developer.mozilla.org/en-US/
https://www.w3.org

Det som gjør at man trenger noen som kan de forskjellige nettleserne er at ingen ser ut til å implementere disse standardene likt.