Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4566
Hadde vel vært drømmen for en UE'er å vandre rundt i et sånt tunellsystem...?

Litt frem og tilbake i mediene om troverdigheten, naturligvis når det kan dreie seg om store penger.

Nylig ute var Polens sentralbanksjef ute for å så tvil om toget, at det sikkert var oppspinn.
Nå dukker to karer opp og sier det finnes håndfaste bevis for at det eksisterer.

http://www.dagbladet.no/2015/09/04/n...itog/40965585/

En interessant sak som det sikkert går an å ha en tråd for her...
Jeg har fulgt med på dette lenge.

Det morsomme er at historien startet på Reddit, hvor en fyr fortalte at bestefaren hans var blitt oppsøkt av to menn som ville vite om toget. Bestefaren hans hadde jobbet med å bygge tunnelene under krigen og fortalte historien på sin dødsseng. Så gikk det en liten stund, og så fant to menn (ikke nødvendigvis de samme da) visstnok dette toget.

Jeg syntes historien er spennende. Det er nok et tog der nede, basert på jeg har lest. Spørsmålet er bare hva det inneholder.
▼ ... noen uker senere ... ▼
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...er-inside.html

relativt fersk nyhetssak med nye påstander om innhold, fremdeles uten håndfaste beviser.

jeg holder meg skeptisk til denne saken inntil videre, men jeg håper jo at det stemmer, hadde blitt interesante bilder hvis de kommer seg inn i toget.
Sitat av Soffa Vis innlegg
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...er-inside.html

relativt fersk nyhetssak med nye påstander om innhold, fremdeles uten håndfaste beviser.

jeg holder meg skeptisk til denne saken inntil videre, men jeg håper jo at det stemmer, hadde blitt interesante bilder hvis de kommer seg inn i toget.
Vis hele sitatet...

Se der ja.
De viser jo også lokasjon.
Sitter vel noen og lurer på hvordan de skal få ut ting uten at offentligheten får vite alt, sånn at noe kan lures unna
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Blir spennende om de finner noe. Siste jeg hørte var at de hadde startet med noe graving i starten av November.

Det er utallige historier om hva nazistene skal ha gjemt unna, gull, diamanter, den hellige gral, paktens ark også videre. Svært lite har dukket opp, ihvertfall for offentligheten.

Det er jo ikke det vann eller innsjø i det som en gang var en del av riket som det ikke skal ligge gull i, etter hva lokalbefolkningen ofte mener.

Var vel slik de fant en masse av disse falske Britiske sedlene i 1959 som Tyskerne hadde printet opp som de skulle ødelegge den Britiske Økonimien med, Operation Bernhard. Var jo ikke falske sedler de lette etter den gang heller på bunn av Toplitzsee. Var noen som hadde sett tyskere som senket kasser nedi sjøen mot slutten av krigen som avslørte dette her, alle trodde det var gull eller dette berømte Ravrommet som Tsar Peter den Store fikk i gave av Friedrich Wilhelm 1 (Preussen).

Tyskerne knabbet jo som kjent dette ravrommet tilbake fra Katarinapalasset like utenfor St Petersburg når de fikk karret seg dit. Så skal det ha blitt fraktet til Königsberger Schloss hvor det skal ha blitt satt opp, men så pakket sammen igjen når det gikk heller dårlig med dem på stort sett de fleste fronter de måtte befinne seg på. Det sies at det ble lagret i slottets kjeller, men når russerne tok inn slottet var det vekk. Siden er det ukjent hvor det måtte befinne seg. Så fort man finner en hule eller grotte som påstått ikke har vært åpnet siden krigens dager så tror mange automatisk at det må inneholde dette Bernsteinzimmer.