Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1008
Hej! jeg prøver å spille på min ''nye'' laptop lenovo ideapad z710, noen ganger får jeg bluescreen med denne meldingen: VIDEO_TDR_FAILURE (nvlddmkm.sys)
Det har hendt av og til når jeg prøver og legge ned Civilization V i loading screenen, men det som er mest irriterende er at når jeg spille WoW så får jeg denne feilmeldingen 2/3 ganger når jeg trykker på enter world. Noen som vet noe om denne feilmeldingen? og koffor jeg berre får den når jeg har på spill?
Prøv dette:

Nvidia Control Panel, finn Power Saving Options, og sett den til Maximum Performance.
dette høres ut som et driver problem, har du sjekket at du har siste drivere fra nvidia.com?
frankee
Trådstarter
22 0
[quote=Bruskork1;3138315]Prøv dette:

Nvidia Control Panel, finn Power Saving Options, og sett den til Maximum Pefomance

Jeg gjor dette, viste seg at jeg nå kjører WoW på ultra uten problem! men kan hende jeg får bluescreen, jeg vet ikke enda for heller oppdatere tråden om det skulle skje

Sitat av knutazz Vis innlegg
dette høres ut som et driver problem, har du sjekket at du har siste drivere fra nvidia.com?
Vis hele sitatet...

Jeg brukte Geforce Experience til og laste ned drivere. Det står at jeg har alle drivere oppdatert

Dataen min registerer heller aldri batteriet mitt, Kan det føre til at dataen ikke kan utføre oppgaver like bra eller at de kan skade dataen generelt?
Sist endret av frankee4fingers; 27. juni 2014 kl. 16:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.