Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1087
Heisann folkens.

Har funnet ut jeg skal bygge gaming pc selv og har funnet et kabinett jeg gjerne vil ha, dessverre uten usb 3.0.

http://cdon.no/elektronikk/nzxt/nzxt...-atx-p17043510 (Ja, det er rosa & ja jeg er jente)

SÅ det jeg lurer på er er det risky å kjøpe det i og med det er uten usb 3.0? pros/cons? Vet det er noen år gammelt

På forhånd takk for hjelpen!
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
du må koble ting du vil ha høyere hastighet på i Hk istede, burde ikke være et stort problem ��
kabinetter var tøft da, skulle gjerne ha kjøpt det, men er fornøyd med min CM HAF.
USB 3.0 trenger du ikke på kabinettet, siden du har 3.0 på hovedkortett uansett.
men jeg ville ha byttet ut de BLÅE led viftene med rosa led vifter i stedet.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Veldig få ting som egentlig bruker USB 3 atm, som regel bare ekstern lagring og (så fremt jeg vet) ett tastatur. Noen adaptere kanskje. Tviler egentlig på at det blir ett stort problem, da de fleste moderne HK har mer enn nok USB3 porter bak, tror faktisk jeg aldri har brukt mine front USB 3 porter.
Takk for svar alle sammen, alltid kjekt å få litt mer innsikt før man begir seg ut på nye ting.

Har egentlig ikke fylt så altfor mye med på Usb 3.0 og som freddy sier at det er få ting som bruker det, sikkert derfor jeg ikke har hørt så mye om det.

Synes kabinettet er skikkelig kult, finnes i rød, svart & hvit, for de som ikke foretrekker rosa

Og enig med deg first-price, å skifte ut de blå viftene.

Da skal det handles
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Personlig synes jeg kabinettet er litt plastikk, menmen

Anbefaler forøvrig å bytte viftene til noe nøytralt istedet for å få alt i sjokkrosa, det blir litt overdrevent.
Ja jeg ser den.

Jeg får se hva jeg gjør med viftene når jeg ser kabinettet IRL.