Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 5065
Noen som er intresert i å mekke cs go clan? jeg har tålig roen på strats o.l så kan styre med calls osv trenger noen som er intresert i å game seriøst.

Krav: 16år
Rank: Gold nova master
ingame IQ
Tåle å høre ros og ris

Selv ligger på rank master guardian 1 til master guardian elite
27 år og kommer fra stavanger.
har spillt cs siden 1.2
har tilgang til ventrilo og egen war server
Kan joine, men hvis jeg må spille type 7 timer GO daglig orker jeg ikke.
Er Master Guardian 2, og spilt Source i ca 2k timer (tenker ikke da på minigames og zombie faggotry, men mixes og vært med i noen faste teams)
Sist endret av Oatre; 10. mars 2014 kl. 10:13.
Har spilt veldig lite GO i det siste, men hadde vært gøy å spille litt organisert. Er på enkel AK med blomster (husker ikke hva det heter), var på DMG for noen uker sia. Send PM om du skal ha steaminfo.
yo vi jeg og en kompis prøver og få noe i gang vi er 19 å 18 spiller egentlig verdag minst mandag og tirsdag er dmg +
har godt over 100 timer på 2 uker spiller ekstremt mye:P

add zoar41 på steam om du er keen
Sist endret av kuokarem; 10. mars 2014 kl. 10:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
freak
tøffel's Avatar
Trådstarter
ser for meg prac 2 ganger i uka å noen matcher i helga. adder folk etter jobb
add; DUFFMAN
Ønsker gjerne å være med.
Spilte endel 1.6 tilbake i tiden,
og begynt litt med go nå.

Ligger på master guardian 2 akkurat nå.
Er 23 år
Har nettopp skaffet meg gaming pc, hvor mange kompetetive matcher må jeg spille for og nå ranken?

Og er med på å mixe o.l, så er bare å adde hell_hazzard på steam.

Og hva slags er irc chans finner man randome mixer/gathers etc etc?

Spillte 1.6 før i tiden.
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Har nettopp skaffet meg gaming pc, hvor mange kompetetive matcher må jeg spille for og nå ranken?

Og er med på å mixe o.l, så er bare å adde hell_hazzard på steam.

Og hva slags er irc chans finner man randome mixer/gathers etc etc?

Spillte 1.6 før i tiden.
Vis hele sitatet...
i cs:go velger du bare find match i matchmakingen, så får du en ranked mix med en gang
Er vel 10 matcher, eller 10vinn før du blir tildelt din første rank
Sitat av Almenning Vis innlegg
i cs:go velger du bare find match i matchmakingen, så får du en ranked mix med en gang
Er vel 10 matcher, eller 10vinn før du blir tildelt din første rank
Vis hele sitatet...
Ahh, ty for tips, men hva med kommunikasjon o.l da? Tenker da på ts eller skype, vt elns, eller det er vel sikkert en in-game voice chat eller noe sånt, viss jeg ikke tar feil?
I CS:GO kan du spille "Competetive" aka Matchmaking aka "mix". For å får rank må du vinne 10 matcher. 30 runder, 15 på hver side (førstemann til 16 wins). Det er innebygd voicechat på CS:GO.
freak
tøffel's Avatar
Trådstarter
Sitat av Oatre Vis innlegg
Kan joine, men hvis jeg må spille type 7 timer GO daglig orker jeg ikke.
Er Master Guardian 2, og spilt Source i ca 2k timer (tenker ikke da på minigames og zombie faggotry, men mixes og vært med i noen faste teams)
Vis hele sitatet...
steam name?
Hei, legg meg til. Er Master Guardian 2 tror jeg, gikk ned fra Master Guardian Elite for noen dager siden.

http://steamcommunity.com/id/kermish/

Bare legg meg til vist noen er interessert i å spille mixes også. Vi er vel en gjeng på 7-8 personer som bruker å spille sammen når vi er 5 stykker på. Vi spiller så og si vær dag.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Enda noe liv i dere? Ble det noe clan? Har akkurat børstet støv av CS go, ligger på distinguished master guardian for øyeblikket, og vil gjerne ha flere norske å spille med. add indolence1337 på steam. Kan spille med min andre account om rankene er for store forskjeller på. (indolence1990).

Edit: Er 24år om det skulle ha noe å si.
Sist endret av indolence; 9. mai 2014 kl. 18:22.
Kan jeg være med?
Er snart Gold nova master.

Er 20 år og eg tåler både ros og ris
Jeg spiller en del.
Er ikke medlem av noen spesiell klan, men hvis noen vil spille matchmaking og lignende sammen med meg så er det bare å legge meg til. Add meg: skillzplix
Er MG2, og 27 år.
Jeg er gjerne med, er ikke så jævla god da. Men er en veldig dedikert person, og om jeg først går inn for å bli bedre, skjer det nok
http://steamcommunity.com/profiles/76561197997480105/ Add meg er LeM + altid kjekt og spille med flere norske så jeg slipper russerne --__--
▼ ... noen uker senere ... ▼
Tviler på at jeg kvalifiserer meg, men spiller cs:go daglig, og har spilt cs-serien siden det kom ut. Da jeg måtte lage meg ny bruker på steam fordi den gamle ble hacket/sletta, har jeg mista gold ranken min. Har starta på nytt og vunnet 5av5. Fyller 16 år i November, IGN: V115 Blixus
Spiller ganske mye CSGO fortiden. Er for øyeblikket i Distinguished master guardian. Bare å legge meg til:
http://steamcommunity.com/profiles/76561198022711230/