Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 4891
Her skriver Dagbladet om noen mystiske rappere som har tatt identiteten til norske kjendisdamer. Det man vet er at de er fra Bergen, og etter hva jeg har hørt, utstikkere fra A-laget. Er det noen som vet navnet på alle medlemmene i Yoguttene?

Til dere som aldri har hørt om Yoguttene, her er en GOD smakebit:

$mil - Yoguttene

$leme damer me $nile fje$ - Yoguttene

Drypper - Yoguttene

Langt ned - Yoguttene

Ekte onge Gandi - Yoguttene
Vet ikke hvem de er, bryr meg ikke spesielt mye om hvem de er. Vil de være anonyme så skal de få lov til det!

Faktisk ikke det verste jeg har hørt av norsk rap, og jeg har virkelig begynt å mislike alt pisset av norsk rap som har kommet de siste årene. Tror nok ikke de blir å slå så veldig godt an blant "normale" folk, men kanskje mer blant folk som virkelig liker norsk rap.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Tja, har et par kompiser som var på konsert der Yoguttene varmet opp.
De sa at guttene bare tok av seg maskene og gikk ned blant publikum og så på konserten. Tipper mange fra Bergen eller wherever de er fra, vet hvem de er.