Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 977
Hei!

Vi er en gjeng med gutter som er interessert i å kjøpe en russebil med et anlegg. Jeg lurer derfor på om noen med litt peiling kan fortelle litt om dette anlegget, pluss at vi trenger hjelp til å kjøpe en eventuell forsterker. Anlegget består av disse elementene:

4 x 15" MGR F-series sub
4 x 6x9" Boss
2 x Sammi diskanthorn (kaster lyden omtrent 1 km)
1 stk. Monoblokk Boss 2500 watt
1 stk. Kenwood spiller med Aux, USB/ipod og cd

Det følger med en 2-kanals forsterker, men anbefales at vi kjøper en 4-kanals.
Kan noen fortelle meg hva slags forsterker som kan passe og gi god lyd til anlegget. Kan ingen ting om dette selv, spesielt dette med kanaler.

Budsjettet er ikke satt, men ønsker en relativt grei pris, men lydkvaliteten er viktig. Vil helst holde det til rundt 1000-5000 hvis dette er realistisk.
det høres greit nåk ut, men dere med at den slenger lyden i 1km er nødvendig ikke en bra ting. det kan gi litt dårlig lyd inne i bila. men ellers skjer det bra ut.

som forsterker fåreslår jeg hertz for de er bilige og veldig bra
du trenger jo ikkefire kanalers til 4 suber du kan serie koble to suber på et utak så en tokanalers funker bra til 4 suber så længe det er nok wat
Sist endret av SatsKongen; 6. juli 2013 kl. 20:18.
Takk for svar :-)
Dynabel. Billig og mye ekte effekt. Ikke som boss dere allerede har, som forøvrig lever opp til navnet.
Se på bruktmarkedet, mye og spare på det.