Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1037
HøyRisiko Psykopat
Har et lite probem med at bassen ikkje når frem i kupe'en i min Audi A4 B5 2001 Sedan, alt trykket holdes bare inne i bagasjerommet så tenkte å borre 2 2 tommer hull og sette i noen bassporter.
Er det noen her som har erfaring med det? vil helst ikkje ødelegge hattehylla med hull om det blir helt ræv lyd.
har en 12 tomme subwoofer med forsterker på noen hundre watt, kan være stille og rolig inne i bilen på moderat lydnivå så går eg bak og åpner bagasjerommet så blir det sykt mye mer futt i det!
om det har noe å si så er det i tilleg 2 høgtalere med diskant og mellomtone i hattehylla fra før.
mange har bassporter i hatthylla, funker vell greit det =)
Har du nedfellbare armlene i baksetet? isåfall kan man fjerne veggen bak der
HøyRisiko Psykopat
Trådstarter
Sitat av hermanoo90 Vis innlegg
mange har bassporter i hatthylla, funker vell greit det =)
Har du nedfellbare armlene i baksetet? isåfall kan man fjerne veggen bak der
Vis hele sitatet...
Greit nokk at mange har det men blir lyden bra eller blir det dårlig bass lyd?
Ja de har eg men vil helst ikkje begynne å kappe i setene, og vis det er full bil så må jo den være lukket..
Har liggende 2 bass porter så det er klart men usikker på om eg vil ta sjansen.
Og en ting til, eg har en bass kasse som har porter, bør eg bytte til en lukket kasse om eg går for porter i hattehylla for å få bedre lyd?

Anyone ?
Titegn.

noen som har erfaring med det?
Bør kanskje skjære ut hull for 2 nye høgtalere og bare montere grillen uten høgtalerene?