Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3215
Hei!

Skulle kjøpe brus, men fikk beskjeden rett før vi "tradet", at det ikke var vanlig brus, men syntetisk. Syntetisk kola, hva er det for noe? Ble veldig skeptisk og tenkte det var TRASH (Noe det sikkert er), men kola-effekten var bra, og varte 2-3 timer.

Noen som har erfaringer med dette?
Ja, peisa i meg nesten et gram i vinter.

God form når det kikka inn, så ble mye påfylling.
Ble sentralstimulert, pikken ble liten osv.

Nedturen derimot var grusom, hjertet slo mega fort med dobbelslag og uryddig rytme.
Når jeg reiste meg opp ble jeg supersvimmel osv.

Lang historie kort, synthacaine potensielt livsfarlig.

Den synthacaine mixen min inneholdt dimethocaine og et anna stoff jeg ikke husker i farta.
Da er det nok et research chemical du fikk. Betalte du fullpris? Da har du nok blitt svindlet litt og.

Jeg vil anbefale deg å holde deg unna RCer. Ihvertfall når du ikke vet eksakt hvilket stoff det er snakk om og. (Det finnes lite info om RCer på nett, og man vet ikke hvor skadelig disse stoffene kan være)
HappySmoothie's Avatar
Trådstarter
Sitat av 3RD Vis innlegg
Da er det nok et research chemical du fikk. Betalte du fullpris? Da har du nok blitt svindlet litt og.

Jeg vil anbefale deg å holde deg unna RCer. Ihvertfall når du ikke vet eksakt hvilket stoff det er snakk om og. (Det finnes lite info om RCer på nett, og man vet ikke hvor skadelig disse stoffene kan være)
Vis hele sitatet...
Betalte full pris ja..Takk for svar, kommer nok til å holde meg til the real-deal i fremtiden.
syntetisk cola til fullpris?? da hadde jeg heller kjøpt makka..
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
slutt å kall det for "syntetisk kola", stoffet har et navn. Bruk det hvis du kan det.
Det er jævlig stygt å hustle folk sånn med "synth kola" når folk ikke aner hva det er. Ikke kjenner doseringene eller vet hva slags effekter de skal forvente og kan risikere å dytte trynet fullt av ukjent pulver fordi det tar 5 minutter ekstra før det kicker inn i forhold til den vanlige kolaen. Så går de 5 minuttene og hjertet hopper ut av brystet dems og vinker farvel.
Bare litt informasjon kan redde liv. Informer folk, vi har det ikke så ille at vi trenger å hustle hverandre på helsa løs i Norge.
ikke sikta på noen spesielle, men the more you know liks
Sist endret av Bothrops; 18. april 2013 kl. 17:10.
Så dette stoffet virker? har testet noe dmc som skulle være "kola" men funket dårlig. Synthacaine derimot har jeg ingen erfaring med. Euforisk?
drit i det drittet der! det er tiljengelig for alle med bankkort, litt IQ og nett, men ALDRI kjøp merkeprodukter, da dette ofte er blandinger av drittstoffer ingen vil ha!
Synthcainen jeg har lest om er fra 25/75 - 50/50 Ethylphenidate og benzocaine/lidocaine.
eneste måten som jeg ville brukt er å finne SIKRE kilder på et og et stoff, ved å teste dette via uavhengige lab'er...

(Ethylphenidate i seg selv er ikke noe "blanding", men veldig likt dårlig gate-coca, og nær slekting av ritalin/concerta-der virkestoffet er Methylphenidate)

Sitat av Kutulu Vis innlegg
Ja, peisa i meg nesten et gram i vinter.

God form når det kikka inn, så ble mye påfylling.
Ble sentralstimulert, pikken ble liten osv.

Nedturen derimot var grusom, hjertet slo mega fort med dobbelslag og uryddig rytme.
Når jeg reiste meg opp ble jeg supersvimmel osv.

Lang historie kort, synthacaine potensielt livsfarlig.

Den synthacaine mixen min inneholdt dimethocaine og et anna stoff jeg ikke husker i farta.
Vis hele sitatet...
VELDIG sikker på at du fikk ethylphenidate.. aldri opplevd noe av det du beskrev på DMC, men altfor mange ganger på "Eth"....
Sist endret av Munted Artist; 27. april 2013 kl. 08:55. Grunn: skriveleif