Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 5059
Hei freaks!

Har planer om å ta en ny tatovering nå, på yttersiden av underarmen. Jeg har tenkt på dette i lang tid, og er ganske bestemt på hvor jeg vil ha den, men ikke helt hva jeg vil ha enda.

Det er viktig for meg å gå til en seriøs og flink tatovør, da tatoveringer faktisk er [COLOR="Red"]permanent[/COLOR]. Jeg lurer derfor på om folk har erfaringer med tatovører i Bergensområdet, og om noen vil anbefale noen sjapper/tatovører? Skjønner at forskjellige tatovører har forskjellige stiler og spesialiteter. Det jeg har fokus på er at tatovøren klarer å tatovere små detaljer som ser BRA ut.

Har hørt mye bra om leading light, men har også hørt at de gjerne ikke er så flink på avanserte detaljer o.l? Hva med Bergen Ink?

Kjør på med innlegg dersom du har noe å dele, all informasjon tas i mot med takk!
Har du sjekka ut Thomas Brudvik på Let's Buzz?
Sitat av Bjønnfaen Vis innlegg
Har du sjekka ut Thomas Brudvik på Let's Buzz?
Vis hele sitatet...
Nei, men NÅ har jeg etter innlegget ditt Takk! Ser han har gjort mye bra. Absolutt et alternativ
▼ ... noen uker senere ... ▼
Lets Buzz er det beste studioet i Bergen, uten tvil.
Tomas er svært allsidig, spesielt flink innen old/new school.

Jannicke er også svært flink innen sin stil. (Biomekanisk/norrønish (vet ikke hva jeg skal kalle stilen, sjekk litt bilder )
Begge tatovørene har vunnet sinnsykt mange priser. Tomas har sikkert alene vunnet like mange priser som Leading light.

Ventetid er sikkert på rundt 5-8 mnd - men er virkelig verdt det. Jeg skal fullføre en 1/1 sleeve hos Tomas i Januar.
Sist endret av Spelly; 14. desember 2012 kl. 22:33.
Har selv tenkt å ta tatovering, var på Lets buzz for noen måneder siden og følte det var veldig dyrt. Men den jeg skal ta nå blir på Leading Light Bergen Hvor det er veldig mange flinke folk som tilbyr litt billigere avtaler enn Lets Buzz. Du får også da ganske kjapt time (Jeg fikk time om 3 uker når jeg ringte på mandag, samme sist gang.)
Sitat av Rambofant Vis innlegg
Har selv tenkt å ta tatovering, var på Lets buzz for noen måneder siden og følte det var veldig dyrt. Men den jeg skal ta nå blir på Leading Light Bergen Hvor det er veldig mange flinke folk som tilbyr litt billigere avtaler enn Lets Buzz. Du får også da ganske kjapt time (Jeg fikk time om 3 uker når jeg ringte på mandag, samme sist gang.)
Vis hele sitatet...
tipper det er en grunn til at ventelisten er over 5 mnd hos enkelte av tatovørene på lets buzz vs noen uker på Leading light.


Ellers får du hva du betaler for.
Sitat av spelley Vis innlegg
tipper det er en grunn til at ventelisten er over 5 mnd hos enkelte av tatovørene på lets buzz vs noen uker på Leading light.


Ellers får du hva du betaler for.
Vis hele sitatet...
Lets Buzz er mer eksklusivt, de gjør også større arbeid. Om du skal ha noe enklere, altså ikke en drage med inception tendenser så kan Leading Light gjøre en meget god jobb. De fleste vennene mine som har sleeves har blitt meget fornøyd med arbeidet til Leading Light.
Sist endret av Rambofant; 14. desember 2012 kl. 22:45.
Mer eksklusivt? Kan du utdype? Størrelsen på arbeidet varierer, det er ikke slik at de sier nei takk til små tatoveringer.
Prisen varierer også basert på hvilke tatovør du velger. Tomas og Jannicke er de dyreste.
Sist endret av Spelly; 14. desember 2012 kl. 22:54.
Sitat av spelley Vis innlegg
Mer eksklusivt? Kan du utdype? Størrelsen på arbeidet varierer, det er ikke slik at de sier nei takk til små tatoveringer.
Prisen varierer også basert på hvilke tatovør du velger. Tomas og Jannicke er de dyreste.
Vis hele sitatet...
Mer eksklusivt som i at de gjør mer vanskelig arbeid, altså om du skal ha noe som er en større utfordring. Det er ikke noe negativt ment, men det betyr da altså at de spesialiserer seg på mindre detaljer (Som selvfølgelig har veldig mye å si) men om du ikke skal ha noe stort og veldig detaljert er Leading Light best. Jeg liker begge veldig godt, men vet selv at om man skal ha noe mindre detaljert så er det ikke vits å vente i kø i månedsvis samt betale mer.
Sist endret av Rambofant; 14. desember 2012 kl. 22:58.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
leading ligth har veldig mye fine verk på rullebladet, ville sjekket de ut. om du skal ha old school ville jeg nok valgt lets buzz