Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 687
http://www.nrk.no/urort/artist/HIDEBAND/default.aspx

Hadde vært fint om dere kunne sjekke ut og fortelle meg hva dere synes, 3 låter til kommer opp der i nær framtid, som varer litt lengre og er mere "postrock". Veldig mye ambience og groove.

Takk

DD
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Likte fengen sangen hadde.

Kp for god sang
Trådstarter
4 3
Sitat av uaexed Vis innlegg
Likte fengen sangen hadde.

Kp for god sang
Vis hele sitatet...
takktakk
Likte fengen jeg også, mangler et rå bra refreng. Can't hear it.
Kroppsfunksjoner
NoiseMerchant's Avatar
Fett!

Jeg digga de Mogwai-esque synthene og når trommene tok av litt hintet det til den samme transen jeg er i når jeg hører Mogwai. Lydbilde er utrolig bra

Men, jeg har noen få "dislikes" om du vil når det kommer til sangen. Strukturen er en av dem. Sangen er skrevet i et popformat, og kanskje det er deres greie (postrockpop, hehe Men for meg er ikke postrock like bra når den følger en popstruktur. Hadde vært moro og hørt en litt mer løssluppen struktur. Den andre tingen er vokalen, og dette går litt hånd i hånd med strukturen. Det er ikke syngingen i seg selv, men jeg føler at hvis sangen hadde blitt strukturert annerledes og vokalen hadde vært mer sporadisk (mangler et bedre begrep her) så hadde det blitt mer post-rock-aktig.

Men det er bare meg Det eneste jeg kan si er fortsett og gjør deres greie (selvom puristfitter som meg selv har problemer med det)