Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 970
Det er ikke bare krigsmotstanderne som har laget internettsider. "venner av amerika (vaa)" har laget en side her hvor de støtter krigen. Dere får selv vurdere den. Jeg vet at det er litt seint, men jeg har ikke sett den tidligere.
Jeg var ikke noe spesielt motstander til den operasjonen som ble utført i Irak nå nettopp, men det der var bare ille. For ille.
var ikke så veldig "imponerende" med 10 underskrifter da
At det går ann, det der var ille ja...
De har jo ikke peiling. Det må da være minst 100 skrivefeil der. Nesten så jeg tror hele sida er bare tull.
Stiller nokk i samme kategori som http://www.herregud.com denne siden.
The Rhymenocerous
polle's Avatar
bare en gjeng kristne som føler at det var på tide med et nytt korstog mot all annen religion. Og så ble de så glade for at George W. satte igang en aksjon.
haha den siden var tragisk. Den må jo bare være tull å vas
Som TipeX var ikke jeg noen særlig motstander av krigen heller, men det der er rett og slett latterlig. Skal vedde på at det er noen 14 år gamle tøffinger som står bak dette.
Enig digital
Nei Nei, karen som driver siden, som omtaler seg støtt og stadig som "journalist", poster støtt og stadig på forumet til aftenposten.no, norges mest spam-fylte forum, bare at folka vet ikke at de spammer..(de er sånn)
Dette er bare enda et bevis på at relegion er en av de største røttene til alt hat...

HERREGUD hvor monga går det ann å bli
hvis han fyren har så lyst til å krige, så kan han hoppe inn steden for de soldatene som heller vil være hjemme med familiene sine.
sånne drit sider provoserer meg

(er klar over at det ka nvære kødd, men even though!!)
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Se på den avstemningen om hvem som er djevelen. Bush topper listen helt klart med 60%.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
køddeside. her er den ekte sida:

http://www.venneravamerika.no/