Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 929
kom på en ting. hvordan er det mulig å slippe unna 9 satteliter å sambandsovervåkning når du er ombringet på 9/10 fronter å har med deg 100 livvakter i følge?

tror at sadam og bin laden er tatt for leeenge siden å satt i fange leiren på cuba av usa.

sadam og binladen reiser vel neppe alene ut av et krigsområde. de har sikkert med seg eskorter å hvordan sniker man seg unna med en konvoi når man ikke kan gjemme seg?
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Stort land, stor by.. Du kan gjemme deg mange plasser.. bunkere osv. Kanskje saddam gikk under jorden lenge før krigen bynte og bare brukte en av dobbeltgjengerne sine til å gjøre alt som har med presse og gjøre? Hvem vet. jeg tror hvertfall de fortsatt er på frifot.
ehm, han MÅ ikke ha med seg hele flokken sin! Han kan ta skjegget, bleke håret og gå i andre klær, så kan han gå fritt rundt hvor som helst i verden! sjangsene for at en av dem som er etter han BÅDE ser han og kjenner han igjen er noskå liten.

Ikke at jeg tror det har skjedd, men poenget er: altfor lett å gjemme seg.
Det stemmer jo, midtøsten er jo bare en ørken. Lett å se folk da.
En god del fjell og
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av TheGEEK
En god del fjell og
Vis hele sitatet...
Stemmer det, de intrikate fjellene i Afghanistan skapte problemer for USAs styrker.
One of the good guys
2rs1's Avatar
Det skal jo litt til å finne dem med sattlittene, iallefall når dem sjeldent visste hvor de befant seg.
Sattelitter ser vel bare ovenifra, det gjør det jo ikke noe letter liksom.
Ministry of Love
sptz's Avatar
En satellitt kan se mer en bare rett ovenifra den kan se fra den passerer over horisonten til den går ned på den andre siden.. Dermed kan man se langs med bakken også... Det kan man i alle fall med kommersielle satellitter, tviler på at de militære er dårligere.. men dette var en digresjon.

Bin laden er ikke tatt og det er heller ikke Saddam vis ikke de hadde flaks med den bombingen nær Syria akkurat..

vet ikke om noen har skrevet dette, men orkakke å lese.. er litt trøyt.. men Cuba boikotter jo usa, usa boikotter cuba, tviler på at usa har en fangeleir der.. men nå er jo jeg bare en liten berusa dritt unge
USA har en fangeleir på Cuba, på marinebasen Guantanamo.

Forøvrig er jeg nesten overbevist om at både Saddam og Osama er i live.. som andre har påpekt før er det alt for lett å gjemme seg i denne verden.
Sist endret av mezz; 24. juni 2003 kl. 00:59.
spetznaz: Det har jeg aldri sett. Har du URL til slike satelittfotos ?