Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 704
Så var denne ferdig. Skulle bare skjekke meningene til folk
Sist endret av perfurus; 5. juni 2003 kl. 13:08.
Det er ca. trettentusenfirehundreognitten ting som plager, og/eller interesserer meg mer i Norge, enn akkurat dette.
Det er min mening.

Har ikke fulgt med i denne saken. Driter i det. Så vidt jeg har skjønt så har han ikke (beviselig) brutt noen norske regler, og kan derfor ikke kastes ut...
så lenge han ikke har gjort normenn noe vondt, så bryr det meg egentlig ikke.han blir sikkert kasta ut tvert han prøver seg på noe regner jeg med...
Sist endret av Darris; 3. juni 2003 kl. 16:27.
krekar er sikkert grei han.
Better than thou.
For det første er det en grunn til at vi har et samfunn og politikk-forum. Flyttet.

Nå har det seg at han har brudt grunnlaget til å få politisk asyl ved å reise tilbake til Iran, men om vi burde kaste ham ut på grunnlag av dette er jeg vel heller i tvil om. Han har bla. hele sin nærmeste familie her, og har bodd her endel år nå. I tillegg har han ikke brudt noen norske lover såvidt meg bekjent. I tillegg har norsk politi vært særlig vanskelige mot ham, og det er nok noe han kan bygge en sak på om dette noengang kommer opp for retten.
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Så var det vel noe med at dersom han ble utlevert til Jordan kunne han få dødsstraff? Terrorist eller ikke, man utleverer ikke folk til land som har planer om å drepe vedkommende.
Du har meninger som jeg hadde når jeg var 11-12 år perfurus ...

Anyway; jeg synes ikke Krekar skal bli utlevert til noe land i Midt-Østen. Kanskje han sitter på info som CIA trenger å vite angående Ansar al-Islam. Eller kanskje ikke. Hvem vet..
Krekar dro til Irak ikke Iran, og Norge utleverer ikke personer til land med dødstraff, så enkelt er det.