Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1034
hiya!
jeg logget meg på norsk-undergrunn.as for å se om denne ennu eksisterte, den eksisterer ja. på hoved sida skriver de "Our website is under construction, thanks for your interest!" Syntes dette er litt gøy. Likte å henge på redikal sidene jeg. Noen fra nFF som er med på de nye sidene, osv..?
1. Hva har det med skryteplassen (showroom) å gjøre?
2. Det er nok ikke aFFi og drazQ (de som drev Radikal (norsk-undergrunn) hvis jeg husker riktig) som holder på med denne nye siden. Står [parking@n0c] oppe til venstre - og det har stått sånn lenge. Virker som noen har registrert domenet bare for å ha det. Mens radikal hadde hendene på domenet sto det "en era er over.." og mye annet piss, så jeg tror ikke du kan vente deg noe nytt der. Dessuten har de jo startet root.no så du kan jo gå der å se om du finner noe interessant.
root.no vet jeg de driver nu...
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
det vet alle andre også
norsk-undergrunn.as kommer ALDRI tilbake, tro meg.
grunnen til at de oppbevarer det er at ingen andre skal få tak i det. de selger det heller ikke.

det som drive av den gjengen nu er skitx.com og root.no (som jeg vet av da)

meitemark