Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 929
The Rhymenocerous
polle's Avatar
mekka meg ei ny hjemmeside, og vil no gjerne ha noen comments om den da.
polle2k
alle comments om den er velkommen.
Den var litt for enkel egentlig, men ganske kul...
Kul og enkel, MEN du kunne godt hatt noe anti-aliased på de krystallene (eller hva det skulle være). Ellers ingenting å klage på
Better than thou.
mm. Fin var den, men krystallene var jaggete liksom.. Btw, din tøs du har rippa ."nick" Hehe. Btw, kjenner du han anderskaren som er på det klassebildet? Ligna no jævlig..
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Trådstarter
ja carlo, jeg kjenner han derre andersfyren på klasse bildet.
men hva var det som ligna no jævli ?
hmz, så at du hadde url til tungtvann sin side på linkesiden din. vil bare si det at siden dems er www.tungtvann.org, ikke .no som du har brukt tungtvann.no redirectes visstnok til http://www.rjukan-turistkontor.no/
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Trådstarter
joda , det er sida dems. Men noen ganger går det litt fort for meg når jeg skriver så ikke skjelden jeg har typos.
om du ser litt nøyere på url'n så er det ett komma på slutten som ikke skal være der.
så den virkelige url'n er :
tungtvann.org
du shønner ikke du.. på linkesiden din står det tungtvann.NO !! mens siden til tungtvann er tungtvann.ORG ! comprende?
Better than thou.
Han skjønte det, men han la bare til at du hadde skrivefeil i posten din også. Den type feil kan du lett fikse på ved å gjøre slik her

Kode

[URL  =  http://www.tungtvann.org  ]  tungtvann.org  [  /URL  ],
Sist endret av Carlo; 2. februar 2002 kl. 19:15.
som jeg sa på irc istad ganske kul side=)!
så du hadde "bøffa" smilyene fra nFF
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av dfs
så du hadde "bøffa" smilyene fra nFF
Vis hele sitatet...
lol !!
stilig side og frisk farge liker størrelsen på siden (framen i midten) minner meg litt om carlo sine sider. Men det er jo bare positivt, for han lager jo kule sider.

men du må gjøre noe med taggene som blir kuttet av enkelte plasser.... og antialiasing som flere her har foreslått...
stemningsfulle bilder (ble i feststemning her!), om litt taggete...
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Trådstarter
cavey: jepp, jeg er enig med deg om taggene som blir kutta av, skal gjøre noe med dem. Det samme gjelder anti-alisinga, men akkurat som med taggene så har jeg ikke gidda enda.