Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1442
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får aldri store pupiller når jeg tar kokain eller mdma. Er det vanlig liksom?
Nja. Hvor langt er ett tau liksom?

Angående pupiller på Kola så er det ikke for min del unormalt i allefall, jeg får generelt ikke noe særlig pupiller av hverken amf/meta eller kola.

mdma derimot har jeg enda til gode å møte noen som ikke får pupiller i det hele tatt, med mindre doseringen er veldig lav.
▼ ... over en måned senere ... ▼
På cola får jeg ikke så veldig mye større pupiller, amf først etter et par dager... Men på MDMA herregud, klinkekuler.
Fuck Mr. Plod!
Jeg får det på 30-60mg aduvanz, du er heldig mann.
Jeg får store pupiller bare jeg har for mye energi, anklagd for å være ruset i helt edru tilstand. Men det er jo hvor mye lys øynene dine slipper inn, har du en øyelidelse av noe slag?
Enemy of the snut
Kan få store pupiller på kola, kommer an på hvor mye jeg har inntatt..
Men pga tidligere misbruk i midten av 20-årene har jeg laget groper oppe ved bihullene slik at nærmest alt blir liggende der i flere timer selv om jeg prøver å snyte å holde på. Det er rett og slett "dryppet" som ligger i gropene.


Får ikke nevneverdig store pupiller på fart de få gangene i året jeg tar det - i sosialt sammenheng.

MDMA får jeg tallerkener i 2 dager, kanskje 3. Fra den dagen jeg tar til dagen etter ihvertfall..
Aldri møtt noen som ikke får store pupiller av MDMA..����x♂️