Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 782
P A G E - C L O S E D

Ok, takk for forslagene, skal prøve å rette på noen av de
tingene til siden legges ut på nytt!
Sist endret av drx; 26. februar 2002 kl. 16:40.
teksten: hjelp kan ikke markere teksten jo, hva har du gjort?

scrolldings: liker å kunne dra i slideren jeg da, var så vanskelig å treffe akkurat oppå de små trekantene, også kunne jeg ikke bestemme speeden... *har ikke tålmodighet* Synes også den scrollet vel langt ned etter at det var slutt på teksten på siden.

profilsiden: når du trykket for å se bildene, så reloadet profilsiden seg også, og det hele gikk litt treigt (men det kan vere fordi jeg driver og trader med 3 stykker nå ) Signaturen din hadde sikkert vert finere hvis den hadde vert litt jevnere og antialias... og et fint bilde av deg i stedet for den tegnete(?)

den button-baren trodde jeg først var sånn verktøys linje som kom opp på bildene i explorer 6 (før jeg tok det vekk) så jeg trodde noen hadde vert inne å kødda på maskina mi, helt til jeg skjønnte at det var en del av siden din... kanskje du kunne laget noen egne knapper som passet litt bedre?

likte ikke den kula i midten heller, men det er jo smak og behag...

ellers var den fin og grei,,, men jeg viiiiiiiiiiiil markere teksten!!

ps. slemt gjort å skjule sourcen (ikke at det var såååå vanskelig å finne den da)
funket ikke i opera... popupen altså, så jeg gikk bare direkte inn. http://hjem.sol.no/bjorniz/1024x768/bop.htm

alle sider MÅ ha body bgcolor="#FFFFFF"


meitemark
drx
Trådstarter
4 0
Opprinnelig postet av cavey
teksten: hjelp kan ikke markere teksten jo, hva har du gjort?

scrolldings: liker å kunne dra i slideren jeg da, var så vanskelig å treffe akkurat oppå de små trekantene, også kunne jeg ikke bestemme speeden... *har ikke tålmodighet* Synes også den scrollet vel langt ned etter at det var slutt på teksten på siden.

profilsiden: når du trykket for å se bildene, så reloadet profilsiden seg også, og det hele gikk litt treigt (men det kan vere fordi jeg driver og trader med 3 stykker nå ) Signaturen din hadde sikkert vert finere hvis den hadde vert litt jevnere og antialias... og et fint bilde av deg i stedet for den tegnete(?)

den button-baren trodde jeg først var sånn verktøys linje som kom opp på bildene i explorer 6 (før jeg tok det vekk) så jeg trodde noen hadde vert inne å kødda på maskina mi, helt til jeg skjønnte at det var en del av siden din... kanskje du kunne laget noen egne knapper som passet litt bedre?

likte ikke den kula i midten heller, men det er jo smak og behag...

ellers var den fin og grei,,, men jeg viiiiiiiiiiiil markere teksten!!

ps. slemt gjort å skjule sourcen (ikke at det var såååå vanskelig å finne den da)
Vis hele sitatet...
Hei ja!
Mange gode tips, synd endel er enten tålmodighetsprøver av de sjeldne eller praktisk vanskelige å gjennomføre. Skal tenke litt på det...
PS! Sourcen er vanskelig å finne frem til, men ikke hensiktsmessig skjult. Hadde den vært det ville du ikke funnet den!
Syns den var pen den, likte ikke helt det bildet i bakgrunnen da, men ellers... Nais!
Teit å lage sider som bare funker i IE..
Burde jo funke med Opera og. Prøvde ikke i Netscape.
Det var jo artig, men falt meg ikke helt i smak.
ganske enig med hva cavey hadde å si (du har vært vakent flink til å skrive kritikk i det siste cavey, bra og detaljert)

jeg synes det ser litt teit ut å dra siden så stor når du ikke bruker all plassen, du kunne vel lett fått den til å funke fett i 800*600 også ? liker ikke bakrunnsbildet, men det fikser du lett.. samme med scrollinga

blåfargen på linkene som komme ned bør kanskje være litt blassere

den grafikkmenyen din bør ha like stort rom på hver siden

litt mye tomrom på venstre side

gjesteboka bør nok åpnes i eget vindu, eller bør du finne en annen løsning for å komme tilbake til sida


var bare det jeg kom på i farta, mye bra der