Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 945
Vel, så har jeg endelig fått bytta server, ettersom f2s nå legger ned Fått ubegrensa plass hos en kamerat som nettopp har satt opp server hjemme på en 1mb linje. Uansett - har installert Gallery v1.2.5 - et utrolig bra php galleri for de som ikke har vært borti det før.

Når det først er satt opp, er det bare å laste opp bilder via en login interface, thumbnails lages på direkten, og en kan opprette uendelig med gallerier og undergallerier. Ligger 294 bilder der nå Ta en kikk...

Lurer på om noen har forslag til hva mer jeg kan gjøre med siden... bedre og flere artikler kommer etterhvert som jeg får skrivelyst, så det trenger ingen kommentere Men jeg har lyst til å gjøre noe med forsiden... den bør jo uansett være et slags sammendrag av hva en finner på siden, men jeg har ikke helt fått det til. Hadde kanskje vært greit med noe flash istedenfor bildet nederst... hmmm

Forslag?
[ meny 1
[ meny 2

Ville byttet det til

[ meny 1 ]
[ meny 2 ]

Hvis du skjønner hva jeg mener... og det tror jeg du gjør :)
gEM
gEM's Avatar
Trådstarter
Jepp. Det kan jeg fikse.
Hva tror du om å bruke et par iframes på forsiden? Er det plass til det? En bør vel få vist hele innholdet på forsiden uten å måtte scrolle...
Ville ikke brukt iframes så sant jeg ikke hadde vært nødt...
synes siden var fin jeg
(er ikke så super ekspert..men men)
Jau, var da fin den, kanskje litt for enkel og streit for min smak. Men jeg er som kjent fan av knallfarger, etc.
Better than thou.
Opprinnelig postet av zeth
Ville ikke brukt iframes så sant jeg ikke hadde vært nødt...
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke?
Opprinnelig postet av Carlo


Hvorfor ikke?
Vis hele sitatet...
Liker dem bare ikke
synes du gjør bra framgang på siden
men jeg synes fortsatt ikke at gemstudios_11.gif er noe spesielt, så jeg ville jobbe mer med den.

begynner å bli pent