Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 944
Har laget en side, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre ut av knappene, også er jeg jo ute etter ros da, det er jo klart.

uansett, her er den: link
Kan bli trangt med et forum i den nederste biten, en gjestebok går sikkert bra - bare bruke en annen å mindre skrift så..

Den derre "hovedside" layer'en eller hva det er (gidder ikke sjekke kildekode) er litt skeiv.. litt for langt til høyre så den ødelegger buen i top høyre hjørne ....
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Grei side detta
Kanskje vært litt stilligere om du ikke gjorde så mye ut av knappene (linkene). Slik at fokusen blir tatt fra de og lagt på hovedsiden.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
bra utgangspunkt.
menyen: de knappene hadde altfor mye bevel. prøv å kutte litt ned på det. og istedenfor at knappene får annen farge når du trykker, så kan du gjøre det slik at de får annen farge ved mouseover. synes det var litt tom meny. altfor stort mellomrom mellom menyen og selve hovedvinduet. prøv å koble menyen sammen med resten av siden på en eller annen måte. for å være ærlig ville jeg ikke har brukt de knappene i det hele tatt.

hovedvinduet:
helt øverst var det litt tomt, med bare de 2 firkantene. hva skal være der egentlig? ingenting? prøv å lag litt mer der, som f. eks navnet på den delsiden man er innpå eller.no

det vinduet som innholdet skal være i er fucka (som zeth sier). det kutter av kanten i det høyre hjørnet, og dessuten er den av annen bakgrunnsfarge enn bakgrunnsfargen bak der igjen. skal du ha en scrollbar? da kan du ta en dhtmlscrollbar eller.no på siden av vinduet på den svarte kanten, med noen små hvite piler oppe og nede og en hvit ting som man drar siden opp og ned med.

et enkelt forum nederst passer seg ikke. dessuten ser det ut som denne siden er en personlig side der ikke så altfor mange kommer til å snakke så mye. en gjestebok hadde nok passet inn mye bedre. dessuten er en gjestebok i mye mindre format enn et forum, et forum hadde bare blitt ødelagt i et så lite vindu.

prøv å gjøre noe mer med bunnen. kanskje runde kanter istedenfor de firkantede hjørnene. det gjelder forsåvidt toppen også. få noe mer grafikk inn, 'design by foolish' blir litt for tomt.

og en logo hadde gjort seg.
Sist endret av Gusto; 12. februar 2002 kl. 19:55.
fiks title (buttons_all)

få inn en heading/logo slik andre har foreslått

er også enig at gjestebok er bedre enn forum på en personlig side, ihvertfall i et så lite vindu. får du voldsomt mange besøkende kan du kanskje vurdere å legge inn forum, jeg pleier ihvertfall å rygge ut når jeg finner nye forum der det f.eks. står 0, 9 og 24 poster i hver kategori...

sjekk ut snapshot for flere kommentarer...
Sist endret av cavey; 12. februar 2002 kl. 20:28.
Trådstarter
noen som har noen forslag til helt nye knapper ? de som er der nå er bare midlertidige og stygge.
de to firkantene skal være en play og en pause kanpp til noe tekst som beveger seg innen ett eller annet der. jeg er ikke så flink til logoer, men skal prøve å lage en, buene er litt dårlige, men det fikser jeg. takk alle sammen, godt med respons.
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Opprinnelig postet av cavey
fiks title (buttons_all)
sjekk ut snapshot for flere kommentarer...
Vis hele sitatet...
du liker å lage snapshots du
Opprinnelig postet av polle


du liker å lage snapshots du
Vis hele sitatet...
oooo yess
har ikke lest hva de andre har skrevet, så det kan godt hende jeg bare gjentar

-jeg ville flyttet knappene nærmere tablene, og laget mindre bevel på dem
-den tablen hvor hovedinnholdet er, er litt bugga, øverst til høyre
-du bør sentrere siden, det blir bøggy i lavere oppløsninger
-ville heller gjort hovedinnholder tabellen mere lik og sammenhengenes med forum tabellen



ellers er det en fin start, kule farger
Opprinnelig postet av polle


du liker å lage snapshots du
Vis hele sitatet...
faktisk ikke så dumt og lage screenshots ser jeg.. man får liksom det hele visuellt for seg istedet for og tenke så jævlig