Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 796
Hei,

jeg har nettopp utviklet et nettsted for Cable Tech AS, og lurte på om dere hadde giddet å sjekke det ut - og gi meg noe konstruktiv kritikk.

Er det noe som burde endres eller fikses? Vises sidene riktig på din browser? Er designet pent?

Adressen er www.kliin.no/cabletech (midlertidig plassering).

NB: Tilbakemeldingsskjemaet er ennå ikke operativt. Fikses i løpet av dagen tror jeg

På forhånd takk!
var jo ikke en så veldig avansert side, så hvis det er sånn de vil ha det er det jo greit nok igrunn

noen småting jeg så i farta: det sveisebildet, det bør du redigere litt på i PS, fjern de lyse kantene eller lag en pen border. du bør også flytte bildet litt opp til venstre, og ha litt mellomrom mellom teksten og bildet. husk! det skal alltid være større mellomrom i bunn enn i toppen, sånn er det ikke nå

Søk igjennom hele teksten for frasen "click here to"... og trykk slett... (fy!!) I stedet for å skrive "If you have any questions or comments, merely click here to contact us." kunne du f.eks skrevet "If you have any questions or comments, please (link)contact us(link)".. eller noe sånt.... "click here" bør man ihvertfall unngå!

du har times new roman eller lignende på "Group structure" dingsen din

på online form siden viser alle linkene (inkl stylesheeten) til harddisken din... cblablabla...

+ det metz sa om bildeplasseringen på forsiden
Veldig enkelt å veldig greit design, syns jeg
jeg likte ikke fargene, og den lilla teksten på bunn av siden er ekkel og vanskelig å lese.

ellers så er siden fin.
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
Ting som farger og slikt er jo høyst subjektivt - så de har jeg ikke gjort noe med. Ellers har jeg prøvd å rette opp alt annet som er blitt nevnt - deriblant caveys "click here" bemerkning og posisjonen av åpningsbildet.

Nå funker også mail-skjemaet, som baserer seg på et asp-skript.

Litt av poenget med sidene, er at jeg kun har brukt 4 timer på alt sammen. Fikk 1000 kroner for det, noe som gir meg en timelønn på ... eh... 250? Ja. 250.

Så nå regner jeg meg for ferdig med den. Takk for god kritikk
hvorfor får ikke jeg sånne jobber ?