Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 891
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tredje "skuddet" jeg tok ila dagen, fra 17-18 tiden.

Fra før av er det lenge siden sist.. Dvs. har bare røykt siste tiden og har brukt nål 1/20 del av alle år jeg har vært så dum i det elendige hodet å brukt drittet.

Jeg må bruke litt ekstra askorbinsyre enn hva som er vanlig. Jeg tar det kun I.V når det er renere stoff enn det som er på gaten. Altså i en litt klasse for seg selv.

Jeg kan aldri tenke meg å koke opp noe der alt løser seg opp og jeg vet 90% er "stuk" som jeg ikke vet hva er for noe. I tillegg til det vanlige de kutter det med så blander de inn andre svakere medisiner fra opiat familien, som f eks kodein.

Det ble mye irrelevant nå. Saken er at jeg regner jo med det svir litt pga askorbinsyren. Noe det gjorde som f alle tre gangene. Men siste gang kjente jeg det svei som F nedover foramen i en åre jeg brukte for lenge siden. Jeg brukte de tre på ene siden av hånden mellom tommel og pekefinger der det videre deler seg ganske bra videre.


Nå litt etter ser jeg at jeg er veldig hoven rundt den åren som sved så j. Det er hvitere, hovent og er litt øm. Det er rundt hele åren jeg tidligere har brukt ganske mye i en elendig periode.

Nå mens jeg skrev tråden, tenker jeg det kanskje er tredje gang en åre som har fått gjennomgå tidligere har tatt skade av for mye askorbinsyre.


Jeg vet veldig godt det ikke er helsepersonell og godkjent medisinsk avdeling her på freak.

Jeg spør folk med mer erfaring om de kanskje kan vite hva det muligens er og hva jeg bør følge med på eller andre som har hatt noe lignende.


Ah eg e å jævlig løk i det elendige hodet mitt. Fortjener ikke mirakelet livet.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hoven ut på siden om jeg har forarmen med innsiden.

Håper det ikke var noe rusk.. måtte filtreres to ganger. Sjekker alltid opp mot lyset og beveger stempelet opp og ned for å kunne se alt.

Stress å være paranoid.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hoven ut på siden om jeg har forarmen med innsiden.

Håper det ikke var noe rusk.. måtte filtreres to ganger. Sjekker alltid opp mot lyset og beveger stempelet opp og ned for å kunne se alt.

Stress å være paranoid.
Vis hele sitatet...
Høres ut som at du må få det sjekka ut hos lægen du
Har aldri opplevd at det svir ved å skyte heroin med hverken sitronsyre eller askorbinsyre. Mulig det er blandet med amfetamin f.eks noe som gjør at det svir. Kan være 1000 ting da.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har injisert mye heroin opp igjennom årene. Det kan være at du har fått en reaksjon på syren eller noe som er blandet ut, høres ut som om åren eller området rundt er irritert. Det hender fra tid til annen og kant fint gå over av seg selv.

Det du må se etter med tanke på at det skal være noe farlig er viss hevelsen og rødheten ikke går vekk etter en stund eller blir verre, viss du får økt smerter og viss du i tillegg får feber, da er det på tide å søke hjelp.
Har injisert en del forskjellig jeg også over en periode på 15 år eller noe sånt. Det der kan skje hvis jeg ikke får åpnet staset skikkelig sånn at det blir press i innsiden av blodåren. Kan også få ett lite utslett av det. De gangene jeg har fått lignende tror jeg det mest kommer av en alt for sterk konsentrasjon som ikke kommer seg videre ut i kroppen.

En annen teori jeg har er at du har stukket gjennom åren sånn at det samler seg blod under huden. Det kan også bli ganske rødt og ømt, og bruker å gå over etter ett par dager…