Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 3916
Hei!

Jeg var på tg i fjor (06) og i år er det min andre gang her. Tenkte jeg ville lage en post med gode og dårlige ting i år kontra ifjor:

Bra:
+Vi hadde laget hylle så fikk stasha et heftig annlegg på det
+I år sov jeg ute i campingbilen, noe som var en bra, men kanskje litt kald løsning
+Mange, mange flere jeg kjenner som er med i år
+Har mer penger i år så får årna meg bedre mat
+Mer og diggere utstyr enn i fjor
+Diggere pc i år
+Hygglige crew folk (merker det mer i år pga bigg ass annlegg, de kommer å ber oss skru ned når det skjer ting og liknende)
+Oppdagelsen av dusjene her

Dårlig:
-Som i år som i fjor, ræva ordning med å komme inn og ut, pluss parkering av bil, som står jævlig langt unna inngangen.
-Drit langt å gå for å komme til dass.
-Dårlig mat
-En ting som jeg syns kanskje er viktigst å årne på er TG-QUIZ, den i fjor var drit bra, men i år var det faen meg ingen ting. Dette er dårlig prioritert av arangører... Synes dette burde prioriteres fremfor andre ting.
-Plasseringen min
-ordningen av wreslingen, alle de nærmeste sto på stol. Takk for å ødelegge for oss andre!
-Panther greia
-Parkeringsordningen.... Vi som har som hensikt å sove i bilen burde få parkere nærmere en inngang

Noen som har noe å formidle? Ærfaringer, oppdagelser og andre greier....

Savnet TG-QUIZ jeg. Hat!
Sist endret av voldern; 7. april 2007 kl. 03:12. Grunn: Dårlig topic
-Panther greia
Utdyp.

Hva var bedre med maten i fjor?

Det med hvor langt det er til dass, kommer jo helt an på hvor du sitter i skipet.

Dette er min første gang her, så jeg har ikke noe å sammenligne med fra før av.
Jeg skulle dratt i år men fikk ikke stressa meg til og kjøpe bilett. Men neste år blir det party. Uansett Har noen spørsmål til dere som var der. Blir det ikke litt kjedelig og sitte 5 dager foran pcen. Skjønner at det skjer mye annet men hvis jeg sitter på pcen i et døgn blir jeg veldig lei og venter en stund før jeg sitter så lenge igjen. -Hvordan blir "klimaet" inne i hallen. er det varmt/kaldt? og blir det ikke litt dårlig luft når 5000 svette nerder har sittet inne i samme lokale i 5 dager?
Sitat av kamikaze666
Jeg skulle dratt i år men fikk ikke stressa meg til og kjøpe bilett. Men neste år blir det party. Uansett Har noen spørsmål til dere som var der. Blir det ikke litt kjedelig og sitte 5 dager foran pcen. Skjønner at det skjer mye annet men hvis jeg sitter på pcen i et døgn blir jeg veldig lei og venter en stund før jeg sitter så lenge igjen. -Hvordan blir "klimaet" inne i hallen. er det varmt/kaldt? og blir det ikke litt dårlig luft når 5000 svette nerder har sittet inne i samme lokale i 5 dager?
Vis hele sitatet...
Poenget med TG er jo da å ikke sitte foran datamaskinen 5 dager i strekk, men å treffe folk. Slik som med nFF-rekka, feks.

Klimaet inne i hallen varierer veldig, men crew er flinke til å lufte. Det er bare når du kommer nært noen at det lukter vondt (av en eller annen grunn tar det et par år før folk oppdager dusjene, ref trådstarter).
Sist endret av Benson; 7. april 2007 kl. 22:01.
Det er et par punkter jeg ikke helt ser logikken din i.

1. Hvordan skal de lage fler dasser? Det hadde blitt et stankhelvete uten like med dasser midt i salen som måtte tømmes fler ganger daglig.

2. Si i fra at du skal sove i bilen da.

3. Jeg skulle likt å sett at du lagde en bedre ordning for å få 5,000 ungdommer inn en dør à 3m bredde. Det tar tid.

Mine erfaringer med TG har vært: Kom tidlig og vent lenge. Da slipper du lange køer og mye dritt. Sist gang fikk vi faktisk gå inn bakveien fordi en kompis har problemer med å gå. Så det kan lønne seg å faktisk prøve og ta kontakt med dem før man syter.
n1ce: hvordan luktet du når du kom hjem i fjord siden du oppdaget dusjene i år?
Helt enig!

Synes dette TG har vært et meget vellykket TG!

Emeste var at det generelt lukter litt mer dritt her i år, men det skyldes dårlig hygiene på enkelte av rekkene har jeg merket når jeg har gått turer i hallen.

Vi skulle hatt litt mer stasj på nFF-rekka. Fet banner, prosjektor og evt et greit stereoanlegg til filmtitting ol. hadde vært utmerket.

Men man får si som man sier år etter år:

"Vi planlegger det mye bedre neste år!!" ...Selv om det aldri blir sånn :P hehe
Hvorfor ikke begynne å planlegge nå da?

Neida. Bare tuller.

Neste år tror jeg at jeg skal komme meg på TG. Når jeg har lest og hørt om alle dere som har vært der, har jeg hatt så lyst til å dra, jeg og. Men jeg har ikke hatt mulighet. Men jeg skal prøve å spare penger og slikt, sånn at jeg kan dra neste år. Det blir gøy.
Siden jeg er så glad i wrestling så må jeg spørre hvordan var wrestlingen?
Helt ærlig, så har dette kanskje vært det beste TG-et for meg hittil. Tidligere år har det liksom vært litt mer stress. Jeg kom sent, ingen kø. Bare lax. Har rett og slett hatt det utrolig avslappende. Ingenting som ikke har virka skikkelig heller.

Det eneste jeg savner er mer aktivitet fra nFF, vi har ikke fått til noe særlig i år. Bortsett fra babb, taco og syrebrilleløp. Men vi trenger vel et hvileår etter i fjor. nFF må markere seg litt kraftigere :P

Og hey, vi skulle jo game. Men det er jo noe man aldri får tid til.
be om at dere ikk blir sittendes ved siden av østerrikere... han kameraten ved siden av meg har lukta dritt siden dag 1 ^^
wrestlingen var elendig btw
I like turtles
Skyfex's Avatar
Var veldig bra TG i år. Jeg lurte egentlig på om dette skulle bli siste TG for meg, men jeg tror jeg må ta et år til. Spesielt hvis de folka som ditcha oss i år blir med igjen til neste år.

Kort oppsummering:
- Deltok i game dev. compo - vant 3. premie på 2000kr (grats til q_werty for 2. plass). Ikke like bra som i fjor, men kult å få noe presentert på storskjermen.
- Snik-babb og nff-babb, spiste en hot kebab på nff-babben. Gikk glatt
- GTA 2 med q_werty og folka.. eneste jeg spilte i år. Hadde bare med PowerBook, men savnet ikke gaming egentlig. Var nok å finne på.
- Syrebrilleløp var hysterisk i år, så lenge det varte. Knuste voldern
- Har fått to spreadshirt t-skjorter, en kjøpt og en loota på scene.org awards streamingen.
- Spiste meg steinmett på taco buffet.
- Tur på taket <3

n1ce: Burgerne og den andre maten de serverer i hallen har alltid vært dårlig så lenge jeg har vært her. Kantinen er litt bedre, men møkkadyr. Gå for vannkoker/mikrobølgeovn mat og kebab. Men plz, ikke putt pizza i mikrobølgeovnen, det blir et jævla rot for oss andre. Og det er da ikke så langt til dass? Er jo dasser på alle kanter av skipet.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Sitat av JRP
Det eneste jeg savner er mer aktivitet fra nFF, vi har ikke fått til noe særlig i år. Bortsett fra babb, taco og syrebrilleløp. Men vi trenger vel et hvileår etter i fjor. nFF må markere seg litt kraftigere :P
Vis hele sitatet...
Dette er ca nøyaktig slik jeg føler/følte det og. Jeg var nesten innstilt på at TG07 skulle bli et slags antiklimax mot TG06 med alt det det innebar.

Men jeg garanterer at det finnes planer på å komme sterkt tilbake til neste år
Alle har å troppe opp på TG08 som skal bli det beste noensinne.
Mer babb, flere leker, flere syrebriller, osv
Sitat av bakkus
Dette er ca nøyaktig slik jeg føler/følte det og. Jeg var nesten innstilt på at TG07 skulle bli et slags antiklimax mot TG06 med alt det det innebar.

Men jeg garanterer at det finnes planer på å komme sterkt tilbake til neste år
Alle har å troppe opp på TG08 som skal bli det beste noensinne.
Mer babb, flere leker, flere syrebriller, osv
Vis hele sitatet...

jeg er med...
Vel, Jeg vil bare takke for laget. vi sees til neste år!

TG08- Go Go Jubalon!
Da var jeg endelig hjemme, nå skal det bli godt med litt søvn.

Årets TG har vært veldig bra, men må si fjorårets var hakket bedre pga jeg fikk uploada endel torrents. I år var det nesten ingenting, lå på rundt 200kb/s om jeg lasta opp til folk utenfra, i fjor var det stabilt på rundt 2-3MB/s.
Bortsett fra det kommer jeg ikke på noe i farta jeg ønsker å klage på. Dette er mitt 3 år og skal ikke se bort ifra at det blir et til i 2008.

Og så glemte jeg selvfølgelig NFF gruppebildet for 3året på rad!
Synes dette tg'et var veldig bra, selv om jeg ikke har noen andre å sammenligne det med. Fikk lært meg ganske mye php, også var jeg med i Arne-patruljen som "stormet" scena...

Nå som jeg vet hva det går ut på, skal jeg og kameratene mine komme sterkere på compoene neste år, og utvilsomt vinne gamedev-compon Gleder meg til neste år allerede, trist at jeg må dra nå...
Sitat av gunvar
Synes dette tg'et var veldig bra, selv om jeg ikke har noen andre å sammenligne det med. Fikk lært meg ganske mye php, også var jeg med i Arne-patruljen som "stormet" scena...

Nå som jeg vet hva det går ut på, skal jeg og kameratene mine komme sterkere på compoene neste år, og utvilsomt vinne gamedev-compon Gleder meg til neste år allerede, trist at jeg må dra nå...
Vis hele sitatet...
Du er altså en idiot..
Arne kan henge seg, og Bjølg, om du leser dette, du er headhunta til neste år!
Hva faen - er TEGE07 ferdig alt?

Antar de fleste ligger og sover nå, men jeg har bare savna TG og de nye og gamle personene jeg har møtt, så jeg har ikke hatt "tid" enda.
TG07 har vært så utrolig bra for meg, og for min egen del var TG07 enda bedre enn i år. Dette er ikke emd tanke på nFF som et fellesskap, da TG06 var bedre, men for min helt egen del.
Jeg var mer med crew enn på rekka, mulig mye fordi at alle satt med sin skjerm, sitt headsett og sine tanker i år, og jeg liker å traske rundt og bli kjent med nye.

Uansett, kort oppsummering i punkt og prikke;

Positivt:
- Turen på brua i taket jeg fikk(værsågod, Skyfex og jrp ), den betød alt for TG07 for min del, da jeg hadde ønsket å få komme opp dit helt siden dag -1. (Les: http://epinosa.net/stuff/tg07-08.JPG) <3
- Å få treffe folket jeg ble kjent med i fjor, igjen. Det var utrolig koslig å se de smilende og blide ansiktene deres igjen, det gjorde til at jeg ikke greide å unngå å smile ett sekund under TG07.
- Bilturen nedover, da jeg og voldern sang i 5 og en halv time nedover fra Trondheim til Hamar, og spredte glede til vidder (som kjørte) og eppes, som også satte på.
- snik-babben til meg, voldern, vidder, stiansj og sLaS
- nFF-babben, evt burgeren, bestandig like koslig! Denne har blitt et absolutt must for et vellykket TG.
- Taco'en, hvor jeg holdte på å sovne opptil flere ganger.
- Alle vi-er-rastløse-turene til meg og jrp.
- Kafébesøket i skipet med jrp, voldern, skyfex og stiansj, hvor vi ble sittende en god stund.
- Syrebrilleløpet, absolutt en slager. Synd vi ikke fikk ha det i midtgangen, men så kreative som vi er, ble det allikevel strålende.
- Wrestlingen, selv om det var skuespill så kunne det umulig ha vært godt.
- Å spille Wii mot Visionchief Jorshi på storskjerm på scenen - og eie han.
- Åpningsshowet og 64k introene/combined demo'ene - den lyden!
- Å bli gaffet av noen fra Vision + jrp og voldern.
- Å bli gaffet av Info: Desk og bli plassert i en stol for å bli ledd av over lengre tid.
- Å bli gaffet fast til en stol og wrappet inn i plast inn til Logistikk, for deretter å bli plassert på en palle de kjørte rundt i hallen, og deretter bli fotografert bl.a. av noen journalister fra England.
- Å stjele grøftpinner med voldern og Skyfex - starten på min karriere som kriminell.
- Å prøve å få ordnet banneren men til slutt gi opp.
- Tegemobilen til Mushy.
- Bilen til mamma bakkus, og bilalarmen som fungerte på både BMW'en og en random annen bil som stod parkert like ved.
- Arnebrusen jeg aldri turte å smake.
- Å få den siste hardcore gamemusematten fra Qpad fordi at jeg stod på siden av scenen med dådyrøyne.
- Da voldern fikk BSOD, loool.
- Mac'en til helk.
- Å rufse Skyfex i håret.
- Den innendørse fossen.
- Alt stasjet stiansj skaffet meg .
- Sykkelshowet, da jeg kjenner de som arrangerte/deltok godt.
- Den eksterne blitzen til jrp. Jeg vet ikke riktig hvorfor all den blitzflashinga di mot meg skal være positivt, men somehow er det det.
- Den siste kvelden/natten. Den natten kommer aldri til å glemmes, det er den beste jeg kan komme på å ha opplevd. Tur i taket, få iskald cola på boks av Logistikk, snakke med folk og ta farvel med de jeg ikke kom til å se neste morgen, vandre rundt med Tore til div. crew og jabbe, være med Vision til klokka halv 7 om morgenen, være farlig nært på å bli dyppa i fossen/vannet opptil flere ganger, få matchende t-skjorte av, og som, 7rym, sove i 3 og en halv time og enda være overtrøtt ++
- Fam. Malerbakken, [COLOR=Red]<3[/COLOR]
- Bkaa!


Negativt (svært lite, egentlig):
- Dårlig samspill på nFF-rekka, selv om vi fikk engasjert de fleste på rekka når vi dunket de i ryggen og ba de ha seg opp av godstolen.
- ALT for mye Arne-brøling.
- At gjennomsnittsalderen på deltakerne går nedover - ihvertfall virker det slik når små 13-åringer løpet etter hverandre og lekesloss rundt føttene dine hele tiden.
- Savnet flere påskenøtter fra 7rym.
- At tiden rett og slett fløy avgårde! Dog er dette et tegn på at jeg trivdes - noe jeg så virkelig gjorde.


Alt i alt - takk for mitt beste TEGE hittil - håper at neste år vil bli like flott, og jeg skal søke crew i 08.



SNAKKES PÅ LAN!






btw, takturbilder: http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=83177
Evig takknemmelig. <3
Sist endret av Epinosa; 8. april 2007 kl. 23:48.
Yeah! Alt det Epinosa sa! Pluss IRC, du må ikke glemme IRC. Det var bare så fantastisk mye morsomt som skjedde på IRC. For ikke å snakke om volderns herpa bot. Eller stemmen til Epinosa kl 10.00 søndag morgen. Ellers er jeg evig takknemmelig for takturen!

Når det gjelder blitzinga, så var det du som feiga ut på årets "blitzkrieg". Må dog si at jeg har enda flere bilder, som om mulig er ENDA bedre enn de jeg fikk i fjor. Skal forsøke å få i stand en pakke, som jeg slenge ut på diverse gallerier.

Og må kort nevne at det kafébesøket med voldern, skyfex og stiansj og Epinosa var utrolig morsomt. Klokka tre om natta, eller noe sånt, Epinosa sitter og holder på å sovne, mens vi andre sitter og diskuterer velferdspolitikk, lokalpartipolitisk politikk og politikk generelt. Freaks!

Ellers må jeg si at det var bra innsats i compoene i år, fra nFF (glem game). Og det hadde kanskje vært bedre om ikke samplene man fikk utdelt i fast reason compoen hadde sugd så mye som de gjorde.

Åh, savner allerede TG, og menneskene. Sees neste år, forhåpentligvis ser jeg noen av dere før :P
Selv synes jeg TG07 var en skuffelse fra arrangørenes side. Såvidt jeg fikk med meg, skjedde det utrolig mye mindre på scena i år, og det som var kom bare ikke opp mot det showet de fikk lagd i fjor. Var det for eksempel noen avstemmning på noen av creation-compoene?

Folka var jeg derimot mer fornøyd med. Hadde det dritartig med venna mine, møtte et par nye jeg veksla nen ord eller smådiskusjoner med, og arne-ropinga fikk virkelig trykk natt til søndag. ^^ Og selvfølgelig det viktigste for meg; jeg satt ikke ovenfor en som spilte Boten Anna på full guff fra han kom til vi dro.
Det var avstemning på de compoene ja :P Hvis du tenker på demo-compoene.
Sitat av JRP
Yeah! Alt det Epinosa sa! Pluss IRC, du må ikke glemme IRC. Det var bare så fantastisk mye morsomt som skjedde på IRC. For ikke å snakke om volderns herpa bot. Eller stemmen til Epinosa kl 10.00 søndag morgen. Ellers er jeg evig takknemmelig for takturen!

Når det gjelder blitzinga, så var det du som feiga ut på årets "blitzkrieg". Må dog si at jeg har enda flere bilder, som om mulig er ENDA bedre enn de jeg fikk i fjor. Skal forsøke å få i stand en pakke, som jeg slenge ut på diverse gallerier.

Og må kort nevne at det kafébesøket med voldern, skyfex og stiansj og Epinosa var utrolig morsomt. Klokka tre om natta, eller noe sånt, Epinosa sitter og holder på å sovne, mens vi andre sitter og diskuterer velferdspolitikk, lokalpartipolitisk politikk og politikk generelt. Freaks!

Ellers må jeg si at det var bra innsats i compoene i år, fra nFF (glem game). Og det hadde kanskje vært bedre om ikke samplene man fikk utdelt i fast reason compoen hadde sugd så mye som de gjorde.

Åh, savner allerede TG, og menneskene. Sees neste år, forhåpentligvis ser jeg noen av dere før :P
Vis hele sitatet...
Hahak, stemmen min er verre i dag enn hva den var da. Tror jeg begynner å bli forkjøla eller noe slikt, men whatev. Det er verd det
Boten til voldern ja, fikk oss mange gode lattere av den.
Jeg syns TG i år var veldig morsomt, i fjor var jeg TG-jomfru, deilig å være litt bedre kjent i år.
Som alle andre har jeg nå ett sterkt hat til Arne, men det er vel bare en del av sjarmen.
Som tidligere nevnt skjedde det en del artige saker på IRC, tror ikke jeg var på IRC i det heletatt i fjor, jeg merker at jeg kanskje brude det. =)
En ting jeg merket som var litt dårlig i år var at det var lite soveplasser utover kvelden, føles ut som det var mye mer i fjor, men det er jo ikke stort å gjøre med det. Selv sov jeg ute i en bil, så det gjorde ikke meg stort. (bortsett fra at jeg ble forkjøla.)
Det var ihvertfall veldig deilig å komme hjem til sin egen seng igjen. Så godt har jeg ikke sovet på lenge, det var også en personlig rekord i søvn.(+ - 24 timer)
Det blir mest sannsynlig en tur oppover neste år og, og da skal jeg bli med på bildet, bare vent. =)
TG Kjappt oppsummert: Herlig <3

epinosa har allerede nevnt mye av det som skjedde på rekka i år, så jeg sier bare takk for bilturen og musikken..

Stemningsrapport ellers;

Var litt lite underholdning fra TGs side i år, men wrestlingen var en skikkelig høydaere. Det tok helt av på slutten, og mikrobølgeovner og søppelcontainere ble flittig brukt i kampen. Om det var planlagt er jeg ikke sikker på, men vittig var det iallefall. Det går lenge mellom hver gang det er så mange som er engasjert i det som skjer på scenen på TG også, hver tribuneplass rundt scenen var opptatt og det var stappfullt med folk rundt scenen, og et var en vanvittig stemmning i hele salen..

Syrebrilleløpet tok også helt av; du vet du har fått opp stemmningen den del når du arrangerer en happening som ble stoppet av crew to ganger.. Det var dritmoro

Ellers må nFF markere seg bedre til neste år, når tilogmed HW-rekka får til en rasterbation som er større enn vår, har vi gjort noe galt. (Hint, ikke bruk 10m gaffa til å teipe A4-ark, og tro at det blir bra )


TG08: Time will show. Isåfall blir det med dobbelt så lang hylle og sofa..
Sist endret av vidder; 9. april 2007 kl. 16:53.
TG07 ble for meg en slags skuffelse, det var morro, men skulle ønske jeg fikk gjort mer.

Satt veldig mye stille på plassen min, de jeg satt sammen med var som limt inn i WoW (Ja Stickyshift GRR!).

Neste år skal jeg definitivt på nFF-rekka, med eller uten folka jeg satt med i år, var utrolig mye liv på IRC boten til voldern var definitivt en av de smarteste botene jeg har sett! :P

Og da skal jeg få med banneren vi hadde skrevet ut også (1x3m stort papir eller noe i den duren), NOEN glemte den igjen (Hint: Stickyshift! GRRR!)

Jeg skal ihvertfall knuse vidder i LFS2 til neste år
TG 07 var drit fett, var min første gang og skal dit absolutt igjen neste år, men da skal jeg være litt bedre forbredt. Ha med mer mat og drikk pluss liggeunderlag *Vondt i ryggen*
Fete sceneshow, interessange foredrag og masse hyggelige folk...

Mekker meg ei hylle til neste år og drar med meg flere venner!
Jeg er syk, utslitt og overarbeidet. Akkurat nå hater jeg TG, men gi meg ei ukes tid så blir alt bare koz igjen
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Som sagt: stay tuned for TG08-planene. Det har liggi i kortene en god stund at dette var et mellomspills-puste-TG. nFF will be back with a fucking vengeance
Sitat av bakkus
Som sagt: stay tuned for TG08-planene. Det har liggi i kortene en god stund at dette var et mellomspills-puste-TG. nFF will be back with a fucking vengeance
Vis hele sitatet...
Gleder meg som en unge! Men i tillegg syntes jeg vi burde ha banner ved hver inngang som sier nFF - eller kanskje det blir litt over the top? Uansett, det er et år til neste gang.
Trådstarter
Etter at jeg skrev denne posten fant jeg noen snarveier til bl.a dassen, men den ble stengt av crewet hele tia. hat!

Jeg tilhørte Team Heggedal, og satt på rad 44, sete 10. midt i hallen, langt til dassen i alle rettninger.

For å svare på det med utgangene: noen tok tralla vår, så vedder på at vi var blant de siste som forlot skipet. bilen sto på parkeringsplassen. er det da bra for flyten og for hele greia at når vi åtte bære ut fåkkings 15 ganger så måtte vi hele veien rundt for å hente sakene. Crew, dere har bare dere selv å skylde på for at vi var så jævlig treige!!!

Hadde gassovn i bilen, så stekte pølser der. Nam, ostepølser... Kjøpte ikke noe mat inne i hallen. Turen til makkern, og 5 chez var høydepunktet!

Digga også at sekken til en kammerat ble ransaka av polti og narkobikja (han hadde hatt shit i den noen uker tidligere...)

Og hver gang jeg spilte Kokken Tor av de lilos fikk jeg slush panther...Var ikke dum den heller.

Savnet fremdeles TG-QUIZEN!!

Skal lage hylla dobbelt så høy til nesteår...120 høy!!! drit bra

Dra på hw lan i høstferien! så rekker man å planlegge til tg!
Sitat av n1ce
For å svare på det med utgangene: noen tok tralla vår, så vedder på at vi var blant de siste som forlot skipet. bilen sto på parkeringsplassen. er det da bra for flyten og for hele greia at når vi åtte bære ut fåkkings 15 ganger så måtte vi hele veien rundt for å hente sakene. Crew, dere har bare dere selv å skylde på for at vi var så jævlig treige!!!
Vis hele sitatet...
Nå har det seg en gang sånn at både portene i sør og dørene i nord er relativt små når du skal pushe 5000 mennesker gjennom de med et hav av datautstyr og samtidig forsøke å opprettholde en viss kontroll på ting. Man har forsøkt sånn ca alle andre løsninger på inn/utslipp men kommet frem til at den måten det gjøres på nå er den klart beste.

Hvis noen på magisk vis kommer på en bedre måte å gjøre det på, gjerne det. Men sånn som vikingskipet er bygd opp og med den mengden folk/utstyr som skal ut/inn på kort tid er det ikke mye å gjøre
Trådstarter
Sitat av moridin
Nå har det seg en gang sånn at både portene i sør og dørene i nord er relativt små når du skal pushe 5000 mennesker gjennom de med et hav av datautstyr og samtidig forsøke å opprettholde en viss kontroll på ting. Man har forsøkt sånn ca alle andre løsninger på inn/utslipp men kommet frem til at den måten det gjøres på nå er den klart beste.

Hvis noen på magisk vis kommer på en bedre måte å gjøre det på, gjerne det. Men sånn som vikingskipet er bygd opp og med den mengden folk/utstyr som skal ut/inn på kort tid er det ikke mye å gjøre
Vis hele sitatet...
Note: Jeg er sikkert på at vi var blant de 100 siste, det kom en crew kar bort til oss å spurte om vi var ute av skipet snart... ergo, det var ikke 5000 folk som skulle ut av skipet. Så derfor var det heller ikke så lurt å være så sære...