Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2500
Chubby og jeg har kikket oss litt rundt etter både transport til og husly på TG. Dessverre er alle hotell i rimelig nærhet fullbooket, og etter fjorårets rusleturer rundt i skipet etter ledig gulvplass å sove på er det helt uaktuelt å dra opp igjen uten sengeplass.

Vi har derfor innhentet tilbud på en stor bil med seks senger til 8.000,- alt inkludert (unntatt diesel og gass). Hvis vi da blir seks stykker tipper jeg det vil havne på 1.500,- per snute inkludert drivstoff.

Bilen har strøm og gass, så her blir det både varm mat og kald drikke.

Er det fire trivelige freaker som vil ta følge med oss?

Viktige data på oss: Oslo-området, tidlig i 20-åra, hannkjønn, tørste, ikke-seriemordere, ikke-lommemenn og ikke-røykere.
Hahaha, så evig harry. Digger det!
Skulle jeg dratt hadde jeg vært all inn ^^
Bilder av bilen hadde vel også vært greit?
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Det er jo noe de skal leie den tiden da. Er jo ikke sikkert de har noen bilder av den da >_>
DIgger ideen, smart valg
hvor mye skal dere ha uten bensinkostnaden a?
(er delvis interressert)
[...] Hvis vi da blir seks stykker tipper jeg det vil havne på 1.500,- per snute inkludert drivstoff. [....]
Vis hele sitatet...

FOLKENS! Hvor vanskelig er det å lese? Jeg tar det som en selvfølge at hvis man skal diskutere en sak, eller spørre om noe i en tråd, så leser man første posten (nøye). Hva er vitsen med å sippe og spørre om noe som klart og tydelig står ì klartekst.
Sist endret av sparco; 28. januar 2008 kl. 09:48. Grunn: ble kluss med quoten
uff for no dritt....

men poenget mitt var, har ikke lyst å betale 1500,- for en soveplass derfor spør jeg prisen hvis jeg bare skal sove der (for å unngå misforståelser)
Sist endret av Ulvengunnar; 28. januar 2008 kl. 10:00.
Sitat av Ulvengunnar
uff for no dritt....

men poenget mitt var, har ikke lyst å betale 1500,- for en soveplass derfor spør jeg prisen hvis jeg bare skal sove der (for å unngå misforståelser)
Vis hele sitatet...
Det er uansett begrenset hva drivstoff koster, så jeg tviler sterkt på at du kan tjene noe mer enn 100-150kr, da prisen skal deles på 6.
Info om hva slags bil vi har tilbud på: http://www.blakseth.no/Bobil04.htm

Alle bilene deres er yngre enn 36 måneder, og de fleste er under 12 måneder
gamle. Fint med noen interesserte. Tilbudet gjelder til midten/slutten av februar, deretter må det innhentes nytt tilbud som kanskje ikke er like gunstig.

Hva gjelder pris uten drivstoff er ikke det spesielt vanskelig å finne ut av. Kr. 8.000,- delt på seks = Kr. 1333,33
Sist endret av froskenfredrik; 28. januar 2008 kl. 17:24.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Bumper denne tråden da frosken og jeg har troen på dette prosjektet.
Altså, bilen koster 8000 i leie inkl km som trengs. I tillegg kommer drivstoff og evt gass, ca 1500 pr hode om vi er seks stykker. Tilbudet fra utleier står i en mnd, og denne deadlinen nærmer seg.
I'm in. Skulle svart for over en uke siden, men nFF tryna akkurat da det skjedde.
Skulle gjerne (vært litt eldre, bodd i Oslo og) vært med! Høres kjempe spennende ut! Dere få ha lykke til med turen, og rekruteringen!
Sitat av Nichotin
I'm in. Skulle svart for over en uke siden, men nFF tryna akkurat da det skjedde.
Vis hele sitatet...
Froskenfredrik sier i første post at han ikke vil ha med lommemenn
I smell bobil-partey!
Sitat av Jack Dalton
Froskenfredrik sier i første post at han ikke vil ha med lommemenn
Vis hele sitatet...
FEIL, han sier de ikke er lommemenn!
skulle gjerne vært med egentlig, men TG kom på et dårlig tidspunkt i år :/
Nichotin, strålende!
Fremdeles avhengig av noen hoder til for at dette skal la seg gjennomføre.

Edit: Tilbudet opphører 21 feb. Deretter må det forhandles på nytt.
Sist endret av Chubby; 12. februar 2008 kl. 09:28.
jeg skal researche litt mer jeg. (økonomi osv). Men du kan egentlig halvt regne meg med, men hvis det er noen som er sikre til å betale, så dropp meg ut... =)
▼ ... over en uke senere ... ▼
For ordens skyld, bobilprosjektet er skrinlagt pga mangel på interesse. Frosken og jeg har funnet oss alternative overnattingsmuligheter.
- Sees på TG!