Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 3762
Topic sier det meste. Er det noen flere her på nFF som har planer om å release noe på The Gathering i år?

I mitt tilfelle blir det vel en demo i år også, selv om vi ikke ligger så godt ann i skrivende øyeblikk.
Blir ihvertfall en låt til High quality klassen tenker jeg
Jeg hadde store planer om å lage en liten demo, men tiden strakk bare ikke til og jeg er også for lat.
blir vel noe hiqual og reason fast tenkter jeg.
I like turtles
Skyfex's Avatar
Har planer om å delta i Useless utility compoen.. kanskje også game dev. compoen.. vi får se. Kan poste her om det blir noe.
I like turtles
Skyfex's Avatar
Jeg (Audun) og q_werty er med på game dev compoen.. de som er på tg, husk å stemme på oss:
http://tg7.partyticket.net/compo/vote.html?compo_id=538
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Win32 only?
funker i cedega og wine da
Jeg vurderer å sende inn bidrag til Themed og Freestyle Graphics konkurransene. Har ikke laget noe ferdig enda, men det kommer når det kommer :P Jobber med saken utover morrakvisten...
Hvordan gikk det med folk? Vi havnet på 3.plass demo og 2.plass 64k. Jeg får ikke nevnt dette for mange ganger.
Aldri vært på TG så aner ikke hva "64K" er, så om noen kunne utdype hva det går ut på hadde det vært knall
En demo er et program som viser fram musikk og grafikk rendret "realtime". Mer som en musikkvideo. En "64k" er en demo på 64kb.
Q_werty havna vel på 2 plass i gamedev og skyfex på 3 plass, sånn ellers vant 9c0 og thoryllo(?) 5 kilo lakris i lakris-reklame compoen og jeg var med på å ta en 3 plass i bf2 game compoen.. nFF sparka bra fra seg i år
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Ingen av dere som vant noe eller? Sløvt!
Sitat av Ond^Sofa
Ingen av dere som vant noe eller? Sløvt!
Vis hele sitatet...
Joda, 9co og thoryllo
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av ztaale
Joda, 9co og thoryllo
Vis hele sitatet...
Ai. Cred til meg selv for å klare å overse det
Sitat av Ond^Sofa
Ingen av dere som vant noe eller? Sløvt!
Vis hele sitatet...
Jeg vant "Capture the Spirit of the Gathering" compoen.

Men det var ingen som fikk det med seg overhode ^^
Sitat av JRP
Jeg vant "Capture the Spirit of the Gathering" compoen.

Men det var ingen som fikk det med seg overhode ^^
Vis hele sitatet...
Du så tydeligvis ikke at jeg spammet IRC.

Digg at 7rym ikke sa navnet ditt (husker ikke grunnen) da. :V
Er det noen som vet hvor man kan finne bidraga? Var noen filmer jeg godt kunne tenkt å sjekka ut en gang til, da det var litt vanskelig å få med seg hva som skjedde på scena. Tenker spesielt på reveenka
ftp.gathering.org har det meste du måtte ønske
Er kjenning av thoryllo og 9c0 i den ekte verden, og begge har litt av et lager med lakris hjemme! Man blir visst ganske kvalm av kun en stang, så det går ikke så fort fremover. De kommer til å ha lakris en god stund fremover.
det er jeg å
Sitat av Epinosa
ftp.gathering.org har det meste du måtte ønske
Vis hele sitatet...
Takk takk, da fikk jeg sett AlveEnka i rohet også!