Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1277
Jeg har lest litt om poppers (også her på forumet) og prøvd det et par ganger og ifølge det jeg har funnet ut så er det mer eller mindre ufarlig med mindre man i utgangspunktet har lavt blodtrykk eller man bruker ekstreme mengder av det. Bieffekten er egentlig bare å få vondt i hodet hvis man bruker det med for korte mellomrom.

Men så kom jeg over denne artikkelen: http://www.dagsavisen.no/innenriks/article257266.ece

Er dette tull og propaganda eller er det så farlig som det blir framstilt som her?
vel nå må du huske du bor i norge, og det meste blir fremstillt som svært dødelig, med mulighet for lunge aids og kreft viss du ser på det... les på en utenlands side, som feks.
http://www.talktofrank.com/drugs.aspx?id=198
så blir det ikke fremstillt på samme måte. Det er kjemikalier det er snakk om, som får hjertet til å dunke kjappere (inneholder nitro forbindelser), så det er selvfølgelig ikke helt farefritt.
jepp, har testet poppers, og kan bekrefte at pulsen øker, blodtrykket øker og du føler at blodet går kjappere rundt i kroppen. farefritt er det nok ikkje, men vil påstå at det er ufarlig iforhold til andre stoffer som feks alkohol.

edit: det er nok ikkje kun homofile som bruker dette. men det er meir utbredt i homofile miljø vil eg påstå. personlig synest eg ikkje det var noe opphissende på noen måte. følte eit lite rush i 1-2min..
Sist endret av itZsaiN; 18. juli 2007 kl. 20:05.
Prøvd det ut jeg også, med og uten sex involvert, og det er ikke mye til rus å skryte av. Anbefaler det ikke, og det er ikke verdt den risikoen det visstnok skal innebære.
Det ser heller ikke ut til at det er det smarteste å inhalere om man har trøbbel med hjertet og greier.
Sitat av Dagsavisen
– Poppers kan føre til kraftig blodtrykksfall og i verste fall hjertestans. Jeg vil advare folk på det sterkeste mot å bruke det sier Madsen.
Vis hele sitatet...
nan
Trådstarter
Men er det som det står i artikkelen løsemiddel? Fikk inntrykk av det som står på wikipedia at det ikke er et løsemiddel?