Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1740
Heisann folkens, har en Amerikansk venninne som fikk noen regninger noen måneder tilbake, flink som hun er så har hun klart å betalt en og la en annen gå til inkasso ("What's a KID number?"). Ikke at jeg skal klage jeg hadde sikkert blitt r*vp*lt av det amerikanske systemet om jeg skulle prøvd meg. but I digress. Jeg har selvsagt sagt at jeg skal hjelpe henne. så jeg satt meg ned og tittet igjennom saksnummeret, etc, etc. for å sende byrået en mail. Så slo det meg.

Hva er det verste som kan skje med en Amerikaner med 2000,- i Norsk inkassogjeld. som ikke bor i Norge?

Blir ikke denne gjelda slettet etter 5 år uansett?
Sitat av Marori Vis innlegg

Hva er det verste som kan skje med en Amerikaner med 2000,- i Norsk inkassogjeld. som ikke bor i Norge?

Blir ikke denne gjelda slettet etter 5 år uansett?
Vis hele sitatet...
Gjelden kan bli solgt til et amerikansk inkasso byrå.
Om det er noen grense for hvor stor gjelden skal være før disse byråene gidde å kjøpe opp gjelden er jeg usikker på.
Sist endret av Juicekongen; 9. mars 2016 kl. 17:20.