Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2609
Hei, jeg har en ipad. Jeg registrerte apple idn uten betalingskort. Men nå skal jeg kjøpe en app, og da skal jeg registre kort. Men det går ikke, hva skal jeg gjøre?
gå inn på app store så går du på kontoen din inne på der så trur jeg du kan legge inn kort der.
Dette kommer hver gang "Det oppsto et tidsavbrudd for økten. Prøv igjen."
ehh Merkelig! har du prøvd og lage ny apple id da ?
Nei, men det burde vel ikke være nødvendig?
Egentlig ikke! men det skader vel ikke og prøve
Feilmeldingen kommer når jeg prøver å lage ny en også
vist du prøver og legge den til på ipaden og det ikke går, skal det gå ann og legge den til gjenom pcen og jeg siterer fra siden dems:

Open iTunes.
From the Store menu, click View My Account.
Click Edit to the right of Payment Type.
Select the bank card logo and enter your billing address, then click Continue.
Select the amount you would like to transfer into your iTunes Store account and select the bank card you would like the funds to be transferred from, then click Continue.

Click Done. Your web browser will open your bank card’s website. Note: Some bank websites are not compatible with all browsers; you may need to copy and paste the URL for the bank card’s website into a different browser.

Complete the instructions on the bank card’s website to complete the transfer.
Jeg har ikke itunes på pcn.
er det noen lettere ting
Har du prøvd og gjøre det via nettleseren på itunes.no da?