Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1570
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Har sniffet speed alt fra 3-8 lines hver dag i ca 2 uker nå og jeg merker at jeg ikke blir energisk eller får den "jeg kan gjøre hva som helst" følelsen. Jeg blir litt energisk, men det varer kanskje 20-30 min. Er det forbruket som har fucket meg opp?

Trenger ikke noen preken om at det er skadelig osv. Vet alt det der.
Setter stor pris på svar
Sover og spiser du da?
Det har avgjørende betydning for hvordan du føler deg vet du.

Prøv å gå noen dager uten. Sov og spis.
Da får du virkning igjen.
Hvor mange uker forventet du å ha "jeg kan gjøre hva som helst" følelsen? Etter 2 uker har du selvsagt slitt ut kroppen og bygget toleranse. Ja, forbruket er hovedproblemet. Kroppen trenger hvile, og speed går ofte på bekostning av søvn, apetitt og energi.

Du ønsker ikke noen preken om at det er skadelig, men når du spør hvorfor ikke speeden fungerer på samme måte etter 2 ukers kronisk forbruk er det åpenbart at du ikke har satt deg inn i harm reduction eller eier noe særlig kunnskap om hvordan stoffer og kroppen generelt fungerer. Kroppens dopamin og serotonin lagre slites ut, samtidig som du bygger en toleranse. Det sier seg selv at forbruket er problemet. Ingen er fritatt fra bivirkninger, alle trenger hvile. Problemet er bare at folk føler seg så jævlig uten, så det blir aldri så mange "hvite dager" som de planlegger eller innbiller seg at de har hatt. Man lever i fornektelse noen uker, kanskje måneder og før man veit ordet av det er man pr definisjon en speedfreaker.

Håper dette var oppklarende og ikke tolkes som "preken om at det er skadelig." Prøver kun å forklare deg hvorfor rusmidler ikke alltid gir den samme effekten.
Mulig det er speeden som ikke er av den beste sorten, å det at du har fått toleranse. Men det ender der du er nå til slutt uansett hvor god speeden er.
Etterhvert får man bare et rush i et kvarter etterfulgt av følelsen av å være normal, man blir sittende å dra stripe på stripe for å få det lille rushet.
Fra der er veien kort til sprøyta å samme regla om igjen med værre utfall. Sier ikke at du kommer til å ende opp på sprøyter, men anbefaler at du slutter mens leken er god.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det å bruke speed er en kunst. Hvis du starter dagen kun med god speed og kun en justering kan du sove samme katten og spise mat i løpet av dagen. Det er oppskriften min.
2 dagers pause å litt vitaminer å god mat pluss massiv rehydrering skal vel få deg på igjen.
Eventuelt fix deg anna batch, annen type amfetamin, men tviler stærkt på at du vil få bedring så lenge du ikke tar en pausedag eller to innimellom.
Sist endret av Eyeamare; 7. november 2020 kl. 17:15.
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
2 dagers pause å litt vitaminer å god mat pluss massiv rehydrering skal vel få deg på igjen.
Eventuelt fix deg anna batch, annen type amfetamin, men tviler stærkt på at du vil få bedring så lenge du ikke tar en pausedag eller to innimellom.
Vis hele sitatet...
Jeg opplevde det samme nå. Hatt et lengre opphold uten etter å dosert en liten dose før fuglene står opp. Det jeg henta nå måtte jeg seriøst legge meg ned og der blei jeg i 3-4 timer. Sovna ikke men blei drit sliten. Dagen etterpå ingenting
Selv hvor vanskelig det kan være, lønner det seg å ta et par toleranseuker.
Sitat av NIDAROLS Vis innlegg
Selv hvor vanskelig det kan være, lønner det seg å ta et par toleranseuker.
Vis hele sitatet...
Jeg hadde 3 mnd. Måtte nesten ta en powernap 3 timer etter inntak, endte faktisk opp med å lage kaffe.