Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1104
Heisann hoppsann godt folk Jeg går på urinprøver 1 gang per uke. Får dolcontin av legen. Jeg brukte heroin IV fra mandag til og med torsdag, ca 1,5g tilsammen over disse dagene. Urinprøve ble levert påfølgende tirsdag.
Mitt spørsmål er om dem kan skille mellom morfin fra heroin og dolcontin, hvis det fortsatt skulle kunne påvises? Og om omdanningstoffet til heroin 6-monoacetylmorfin kan påvises etter så mange dager? Ser det skal være "safe" etter 4 dager i følge fürst, men usikker om dette gjelder gjentatt bruk.
Setter pris på om svar fra noen med egen erfaring!
Er det noen som har en formening om hvor mange dager man må regne med, som er safe å kunne slappe av litt med ett skudd eller to?

Jeg ble forøvrig clean fra subutex etter 1 uke etter lang tids bruk, samt clean for thc etter 1 uke med sprekk, så regner med jeg har en helt ok forbrenning.

Ingen moralpreken takk!
6-MAM har vel meg bekjent en ultrakort halveringstid og er ute av kroppen i løpet av noen timer(6-12 timer). Og da vil det kun påvises morfin i din urin som du har resept på. Så du har et et "vindu" i urinprøveopplegget til å "kose" deg med et skudd eller to. Kjør forsiktig!
Trådstarter
2 0
Sitat av sth Vis innlegg
6-MAM har vel meg bekjent en ultrakort halveringstid og er ute av kroppen i løpet av noen timer(6-12 timer). Og da vil det kun påvises morfin i din urin som du har resept på. Så du har et et "vindu" i urinprøveopplegget til å "kose" deg med et skudd eller to. Kjør forsiktig!
Vis hele sitatet...
Takk for svar. Så det vil si at jeg i teorien kan kose meg da med 1dags mellomrom før urinprøve uten fare for at 6-MAM blir oppdaget på testen? Og morfin er morfin, enten det er fra hero eller dolc?
Vet hero kan slå ut på kodein også, men dette har jeg hatt resept på og har derfor fortsatt liggende igjen da jeg fikk stor pakke, så det kan bortforklares.
Kjedelig å ikke heller kunne røyke seg en, men muligheten for å ta hero er uten problem
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Jeg er i samme "Dolcontin og urinprøve" situasjon.
Det viser de første 5 dagene på min prøve, men med mye vann så passerer jeg på 6.dagen.
Fra morgenurin bruker jeg lenger tid enn det på å bli ren, siden nyrer o.l jobber med flere stoffer utenom.
(Nå vet jeg at jeg bruker lenger tid enn de fleste, men det kommer nok også ann på mengden Dolcontin jeg får).