Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3139
Hei!

Fikk i dag Palexia 50mg av lege. A-preparat.

Sterke saker?
Så og si samme greier som tramadol/ nobligan i styrke og rus
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette er vell nærmeste beslektning til oxy du kommer, langt sterkere enn tramadol/nobligan.
Virkestoffet er Tapentadol.

"Tapentadol er et syntetisk opioid som i likhet med tramadol virker på µ-opioidreseptorer i tillegg til å være en noradrenalinreopptakshemmer. I motsetning til tramadol hemmer tapentadol i liten grad reopptak av serotonin. Terapeutisk er opioidvirkningen anslagsvis som for oksykodon, det vil si at den analgetiske effekten ligger mellom tramadol og morfin."
- https://relis.no/sporsmal_og_svar/relisdb/6-9187

Google Tapentadol om du vil vite mer
Så selv om man har høy toleranse for Tramadol, så kan man oppnå rus ved å innta 100mg Palexia for første gang?
Sitat av Tralala123 Vis innlegg
Så selv om man har høy toleranse for Tramadol, så kan man oppnå rus ved å innta 100mg Palexia for første gang?
Vis hele sitatet...
Vanlig tablett eller depot?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Vanlig tablett ja. Prøvde 50 MG. Ble steintrøtt og sovnet.

Bah, disse søvndyssende benzoene. Eneste som gir meg en ekstrem deilig rus er Stilnoct. Men det er opphav til ekstrem hangover også og bra er det. Er nykter 99% av året, men en liten periode trenger jeg å koble ut.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av Tralala123 Vis innlegg
Vanlig tablett ja. Prøvde 50 MG. Ble steintrøtt og sovnet.

Bah, disse søvndyssende benzoene. Eneste som gir meg en ekstrem deilig rus er Stilnoct. Men det er opphav til ekstrem hangover også og bra er det. Er nykter 99% av året, men en liten periode trenger jeg å koble ut.
Vis hele sitatet...
Kanskje kutt ut den siste prosenten når du ikke aner hva du putter i deg. Det er ikke benzo
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Kanskje kutt ut den siste prosenten når du ikke aner hva du putter i deg. Det er ikke benzo
Vis hele sitatet...
Om man skal være fin på det så er ikke Stilnoct og Imovane benzodiazepiner i ordets rette forstand, men de har mye av samme virkemåte som benzo. De virker på samme områder som benzodiazepiner gjør og samme forsiktighetsregler gjelder med disse som ordinære benzo.
Sist endret av 83leo; 18. mai 2020 kl. 09:54.