Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 4879
Fikk en liten flaske på ca 10 ml, og dråpeteller. Blei fortalt av det var flytende rivotril. En uforsvarlig høy funk. En til 2 dråper og den dagen er borte.
Flaska e hvit m en liten lapp hvor det står c25. Blei fortalt at d var 200 El 250 dråper pr flaske. Er vant til rivotril tabletter, men denne er så sterk at jeg har store problemer med å kjenne rusen igjen.
Noen som har vært borti dette?
Sist endret av Jallapool; 18. november 2019 kl. 23:26.
Ville sendt inn til labratorium eller kjøpt en benzodiazepin-test hvis dette finnes!

Heldiggris hvis det er ordentlige greier!
Høres mer ut som clonazolam hvis rusen kun varer én dag og du er forholdsvis klar dagen etter, ettersom clonazepam har en mektig halveringstid. På ordentlige rivotril er man jo borte vekk i 2-3 dager.

Førstnevnte varer i følge flere kilder mellom 6-10 timer og dosene som trengs er lavere enn clonazepam.
Få se bilde av den. Har sett flytende Legit valium fra Norske apotek. Brukes mye i nedtrappingsfaser for riktige doseringer. Eller er det hjemme mekka etizolam som det har vært så mye av i dryppeglass på 10ml. De smeller noe helt sinnsykt. Beste benzoen og den kraftigste jeg har putta i kjeften
Vet ikke om det er lov å spørre, men får man ordnet etizolam innenlands på Darkweb? Trenger ikke noe mer utfyllende svar enn et ja/nei

Har aldri kjøpt slikt på nettet, er nyskjerrig
Sist endret av krystallkongen; 19. november 2019 kl. 10:17.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, ikke nå.

Clonazolam og diclazepam er rc benzo og er tilgjengelig.
Det er nok Clonazolam. RC søppel. Om du absolutt tenker å bruke dritten så vil jeg råde deg til å dryppe en dråpe på en liten dopapir lapp og lage en liten blotter som du kan dele i 2 eller 3 om du syns 1 dråpe er for mye.
Takker for gode svar. Her er bildethttp://imma.gr/85401x70b93
Sist endret av Jallapool; 19. november 2019 kl. 16:51.
Gode varer fra en kjent norsk DNM selger. Det er 25 milligram Clonazolam. Ekstremt potent.
Må lære meg å handle på DN, man kan få alt mulig rart der høres det ut som!
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan jo være ghb?
GHB brukes i doser på 1-5 gram i pulverform og flere milliliter i flytende form.
Man vil ikke med andre ord ikke kunne lage flytende løsninger som er potente nok hvis dosene måles i dråper, som TS nevner.

Er nok heller et benzodiazepin, muligens noe annet (opiat?) uten at jeg tør å spekulere videre.

Test-kit eller få det laberatoriumstestet hvis det går an uten at det blir meldt fra til Onkel.
Sist endret av krystallkongen; 19. november 2019 kl. 22:07.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan jo være ghb?
Vis hele sitatet...
Nei, GHB er på langt nær så dosesensitivt. Jeg er 100% sikker på at det er clonazolam
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Gode varer fra en kjent norsk DNM selger. Det er 25 milligram Clonazolam. Ekstremt potent.
Vis hele sitatet...
Så du har vært borti dette før? Når ca 200 dråper gir ca 200 doser, blir jo 25 mg lite pr dråpe. Eller funker det på en annen måte?

Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Gode varer fra en kjent norsk DNM selger. Det er 25 milligram Clonazolam. Ekstremt potent.
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan jo være ghb?
Vis hele sitatet...
Nei, umulig

Sitat av krystallkongen Vis innlegg
GHB brukes i doser på 1-5 gram i pulverform og flere milliliter i flytende form.
Man vil ikke med andre ord ikke kunne lage flytende løsninger som er potente nok hvis dosene måles i dråper, som TS nevner.

Er nok heller et benzodiazepin, muligens noe annet (opiat?) uten at jeg tør å spekulere videre.

Test-kit eller få det laberatoriumstestet hvis det går an uten at det blir meldt fra til Onkel.
Vis hele sitatet...
Opist er det ikke, den kjenner æ fort igjen, (har erfaring med det fra tidligere.

Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Så shady ut, dæven.
Vis hele sitatet...
Men virke No helt jævli, kompisa blir sur om æ ikke gir/selger til dæm.
Det er bestilt på DN.første gang æ prøvde som æ hele helga.
Sist endret av Jallapool; 20. november 2019 kl. 01:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Få se bilde av den. Har sett flytende Legit valium fra Norske apotek. Brukes mye i nedtrappingsfaser for riktige doseringer. Eller er det hjemme mekka etizolam som det har vært så mye av i dryppeglass på 10ml. De smeller noe helt sinnsykt. Beste benzoen og den kraftigste jeg har putta i kjeften
Vis hele sitatet...
Du mener nok flytende Stesolidvæske injeksjon, for det gir de ut. Men såklart, potatoe patato, Diazepam er Diazepam.
Sitat av Jallapool Vis innlegg
Så du har vært borti dette før? Når ca 200 dråper gir ca 200 doser, blir jo 25 mg lite pr dråpe. Eller funker det på en annen måte?
Vis hele sitatet...
Merk at vi snakker om Clonazolam og ikke Clonazepam. Det er to vidt forskjellige stoffer og det virker som om du tror vi snakker om Clonazepam aka Rivotril.

Ifølge selger er det ca?? 125ug pr dråpe.
Light: 100 - 200 μg
Common: 200 - 400 μg
Strong: 400 - 1000 μg

Men sånn jeg forstår det så blander selger disse flaskene selv. Med ett så sterkt stoff som Clonazolam så vil det si at om selger gjør en liten feil så er plutselig 1 dråpe blackout. Har testet andre pordukter fra samme selger som ikke er i nærheten så dosesensitivt som Clonazolam og man kan smake forskjell fra batch til batch at noen av dem smaker sterkere enn andre, når selger i tillegg presterer å si at det er "ca" 125ug i en dråpe så lyser det en varsel lampe hos meg ihvertfall.
Sist endret av Alge; 20. november 2019 kl. 03:07.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk det samme som trådstarter, men har idag tatt tilsammen 4dråper. 2 for en halvtime siden... men kjenner ingenting ;S
og jeg har ikke noe benzo toleranse. Prøvde valium for litt over en måned siden, men måtte ta 12stk for å bli litt rolig i beina :/
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
8 1
Har nå brukt dette flere ganger, veldig potent. Ikke flytende stesolid El lign. Google Clonazolam og les.
Kan være farlig v overdosering.
R.i.p 23.04.2021
Det er 25mg clonazolam løst opp i 5ml væske .1 dråpe = 125ug .snakket med folk som har prøvd dette produktet fra samme vendo og flubromazolam som er like potent. Vær jæsklig forsiktig med disse greiene! Feildosering kan få fatale konsekvenser. 3mg er nok til og stryke med eller få livsvarige skader