Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1669
For nærmere 2-3 år siden husker jeg at jeg hadde en utvidelse i Chrome som gjorde hver fane til en unik sesjon.
Sånn det fungerer uten denne utvidelsen så kan du ha to faner åpne, logge inn på mailen din i den ene, og når du åpner mailen i fane to så vil du være logget inn der også.

Dette er noe jeg ønsker å unngå, veldig gjerne på en måte som går fint med simpel automasjon.

Noen som har noen tips? Kan nevnes at IE inPrivate eller andre nettlesere også er akseptabelt hvis man får til dette. Tusen takk
Sist endret av Echodius; 23. mai 2018 kl. 18:19.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Du kan bruke Profiles, som er innebygget, men da må du belage deg på å ha ett browservindu per profil.
All in!
Trådstarter
Sitat av nso Vis innlegg
Du kan bruke Profiles, som er innebygget, men da må du belage deg på å ha ett browservindu per profil.
Vis hele sitatet...
Dette er noe jeg allerede har sett på, men føler ikke det helt dekker behovet mitt.

Tanken er å kjøre et script som skal kunne åpne 5x samme URL med forskjellige settings samtidig, men virker ikke som om dette var det absolutt letteste dessverre.

Synes bare det er så merkelig at jeg ikke klarer å finne igjen denne utvidelsen jeg brukte tidligere.