Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 411
I slutten av September var jeg og to kompiser av meg I England og Wales for å møte @UndergroundExplorerUK. Vi utforsket gruver og drains.

Denne massive skifer gruven ligger i Nord Wales og det er en av de mest imponerende gruvene jeg har besøkt. Vi hadde med oss @Guydivetech som er profesjonell dykker. Jobben hans er å dykke. Men han elsker å dykke i gruver og grotter. Dere kan finne han på instagram!

Det var helt rått og få være med å se Guy dykke ned i en av de vannfylte nivåene i gruva. Han har delt utrolige filmklipp med meg som dere skal få se her i videoen.
Dette er første del av videoen, neste del kommer i Januar. Dette er kanskje også den kuleste og til nå mest unike videoen jeg deler her på youtube kanalen min.

Jeg ser frem til å se dere alle igjen i 2024. Da ligger et nytt urbexår foran oss. Jeg har store forventninger til neste år. Det blir mange nye spennende eventyr i inn og utland.

Jeg vil takke dere alle for at dere har sett på videoene mine i år. Og til alle dere som abonnerer på kanalen min! Det betyr veldig mye for meg.

Ønsker alle en riktig god jul og et godt nytt urbexår!

Legger ved link her under hvis dere vil sjekke ut videoen.

https://www.youtube.com/watch?v=Micgp6DDS6A