Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1086
Hei,
Sitter å surrer litt med app utvikling til iPhone i xcode, og har akkurat begynt med dette og har et spørsmål som jeg håper dere kan hjelpe meg med.
Planen er å lage en enkel app, men innholdet skal kunne endres så det må ligge på internett et sted, hvordan lager man et tekst felt eller lignende som man lett kan oppdatere og administrere innholdet på?

Eventuelt noen gode sider man bør lese med tutorials på andre ting også ?

Takk for all hjelp
Er du klar over att det finnes 564 tråder om dette fra før? Og at det er lov til å bruke en halv kalori på og flytte musa til søkefeltet?
Sitat av nissefreak Vis innlegg
Er du klar over att det finnes 564 tråder om dette fra før? Og at det er lov til å bruke en halv kalori på og flytte musa til søkefeltet?
Vis hele sitatet...
"Ingen treff. Prøv et annet søkebegrep."

Boxx: Hva med å lege en webapp/nettside og laste innholdet i appen?
Dette kan gjøres med f.eks en mysql database, php og json til å hente innholdet når appen startes.
"Ingen treff. Prøv et annet søkebegrep."
Vis hele sitatet...
Fungerer ikke å linke til søkeresultater i forumet, men du kan søke selv på http://freak.no/forum/search.php
Sitat av Kongen Vis innlegg
Fungerer ikke å linke til søkeresultater i forumet, men du kan søke selv på http://freak.no/forum/search.php
Vis hele sitatet...
Haha, var ikke klar over dette. Men tipper han skjønte hva jeg mente.
AngularJS og ngTouch

Selv ville jeg bygget appen( dersom den ikke trenger noe native ) i AngularJS med postgreSQL som en factory kalt gjennom ajax, den vil da også funke for Android.

AngularJS ser ut til å være for HTML5, det jQuery var for HTML4.
Sist endret av nudo; 16. oktober 2013 kl. 06:26.