Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1661
Vurderer å selge PC-en min og bygge en ny, bare at den skal være mATX så den er mere portabel. Lurer på hva jeg kan få for den i dag (på Finn hvor det ikke er mangel på dumme kjøpere selvfølgelig). Er også ganske god timing med konfirmasjoner så tror det kan hjelpe litt.

- Fractal Define R4
- i5 2500k
- Asus P8P67 Pro
- Gigabyte GTX 560 (2x)
- CM Hyper 412S
- Force 3 120GB
- WD Blue 500GB
- WD Green 2TB
- Silver Power 750 modulær

Er kjøpt i desember 2011, bortsett fra skjermkort i januar 2012 og kabinett i august 2012.
Sett på en liten overklokk på CPU'n, så du passerer 4 GHz ihvertfall, og sleng inn ei billig led stripe fra dx, så får du nok prakka den på en fyr til 10k Selv har jeg langt i fra kommet til og betalt såpass mye.
Nypris på delene er ca. kr 9757.

Jeg hadde ikke betalt mer enn 4000 for den. Dette fordi at den har blitt brukt i over ett år.
Sitat av Julenisse97 Vis innlegg
Sett på en liten overklokk på CPU'n, så du passerer 4 GHz ihvertfall, og sleng inn ei billig led stripe fra dx, så får du nok prakka den på en fyr til 10k Selv har jeg langt i fra kommet til og betalt såpass mye.
Vis hele sitatet...
Klarer 4,8 GHz stabilt, men skal ikke ta så mye som 10k. Litt samvittighet har jeg



Sitat av caperno Vis innlegg
Jeg hadde ikke betalt mer enn 4000 for den. Dette fordi at den har blitt brukt i over ett år.
Vis hele sitatet...
Som om jeg bryr meg om hva en person på et IT forum vil betale? Jeg vil vite hva en gjennomsnittlig kjøper på Finn vil betale.
Jeg bruker Finn og ville betalt 2300 for det.

Makan!
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Klarer 4,8 GHz stabilt, men skal ikke ta så mye som 10k. Litt samvittighet har jeg




Som om jeg bryr meg om hva en person på et IT forum vil betale? Jeg vil vite hva en gjennomsnittlig kjøper på Finn vil betale.
Vis hele sitatet...
Bruker finn jeg også.. 4000 høres ut som en ok pris
Tja, jeg ville prøvd å prissette den til ~7,5-8000 i første omgang. Maskinen er kraftig i massevis. Skal du selge den til noen du kjenner personlig, hold deg til 6-7k (den er verdt det).
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Han mener vell en "codkiddiexD" på finn.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Wait!?! 4.8 med CM Hyper 412S, dont think so!
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Som om jeg bryr meg om hva en person på et IT forum vil betale? Jeg vil vite hva en gjennomsnittlig kjøper på Finn vil betale.
Vis hele sitatet...
Vent nå litt - du mener altså at jeg ikke er en gjennomsnittlig kjøper? Du får vel heller ta en runde på facebook og spørre der da, fremfor å spørre på ett "IT-forum".
8000 er vel litt drøyt når pcen ville kostet litt over 9000 ny? 6000 høres ut som en grei pris, både for kjøper og din egen samvittighet.
Sitat av meitemark Vis innlegg
Tja, jeg ville prøvd å prissette den til ~7,5-8000 i første omgang. Maskinen er kraftig i massevis. Skal du selge den til noen du kjenner personlig, hold deg til 6-7k (den er verdt det).
Vis hele sitatet...
Takk for et seriøst svar, selvfølgelig litt lavere hvis det er kjente

Sitat av Quakecry Vis innlegg
Han mener vell en "codkiddiexD" på finn.
Vis hele sitatet...
Det er målgruppen ja.

Sitat av Lima Vis innlegg
Wait!?! 4.8 med CM Hyper 412S, dont think so!
Vis hele sitatet...
Overlever en dag med DayZ med temperaturer på rundt 65c, godkjent for min del. Kanskje ikke for deg.
4k? for eit 560 sli bygg? er det 560ti så kunne eg gitt 4k, men om det er vanlig 560, ville eg kanskje gitt deg 3k, og det berre pga. cpu-hk og lagrinsplass fortsatt er oppegåande.
Sitat av 36NvI440 Vis innlegg
Jeg bruker Finn og ville betalt 2300 for det.

Makan!
Vis hele sitatet...
Får ikke kjøpt mye på finn.no du forstår jeg

Men 4-5 tusen er nå en ok pris. Kan jo sette den til 7 å senke prisen ved dårlig respons
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Overlever en dag med DayZ med temperaturer på rundt 65c, godkjent for min del. Kanskje ikke for deg.
Vis hele sitatet...
Med hvilken volt da?