Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 861
Jeg har hørt at hvis jeg vil blande hasj i mat og/eller drikke så må jeg varme hasjen sammen med smør først fordi THC da frigjøres. Får jeg da det beste resultatet hvis jeg blander flytende bremykt med hasj i et plastbeger med lokk, som jeg varmer i kokende vannbad? Da risikerer jeg ihvertfall ikke å brenne hasjen
Sitat av spektakulær Vis innlegg
Jeg har hørt at hvis jeg vil blande hasj i mat og/eller drikke så må jeg varme hasjen sammen med smør først fordi THC da frigjøres. Får jeg da det beste resultatet hvis jeg blander flytende bremykt med hasj i et plastbeger med lokk, som jeg varmer i kokende vannbad? Da risikerer jeg ihvertfall ikke å brenne hasjen
Vis hele sitatet...
Koke et plastbeger? De lokka detter vel rimelig lett av, så du risikerer å vanne den litt
Flytende bremykt inneholder kun 18 % meierismør bare så du er klar over det. Hvis du går for en variant med ekstra salt vil den i teorien også ha lenger holdbarhet.

Bruk et glass/bolle og ha det på en radiator 3 timer minimum, over natta funker også bare ha klumpen oppi også rører du det ut etter ca. en time da er den klar for å blandes. Kan fryses også når det er klart og har veldig lang holdbarhet.