Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 8385
Er anmeldt for en mindre alvorlig sedelighetssak og må nok sone noen dager bak murene. Naturligvis skjemmes jeg mer enn jeg klarer å beskrive og er livredd for at jeg nå har ødelagt livet mitt. Helt greit å mene at jeg fortjener alt som kommer min vei nå, men hvis noen av dere har noen oppmuntrende eller betryggende ord så er jeg evig takknemlig.
Hva har du gjort?
Hva er planen din å fortelle til de andre gutta i fengsel som også lurer på dette?

På den lyse siden er det en kort dom
Sist endret av krystallkongen; 15. november 2021 kl. 19:57.
Sitat av o01 Vis innlegg
..men hvis noen av dere har noen oppmuntrende eller betryggende ord så er jeg evig takknemlig.
Vis hele sitatet...
Det skjønner jeg, men for kunne gi en realistisk tilbakemelding bør man kanskje vite hva du legger i en "mindre alvorlig sedelighetssak".
noen dager i fengsel kan være noe bra vet aldri
o01
Trådstarter
5 1
Sitat av krystallkongen
Hva har du gjort
Vis hele sitatet...
Sitat av vindaloo Vis innlegg
hva du legger i en "mindre alvorlig sedelighetssak".
Vis hele sitatet...
Anmeldelsen gjelder et tilfelle av blotting.
Relax bro! Ordner seg
Sitat av o01 Vis innlegg
Anmeldelsen gjelder et tilfelle av blotting.
Vis hele sitatet...
Ok, det finnes jo verre ting enn det.
Likevel vil graden av sympati, i hvert fall fra meg, bero på flere ting, bla. alder både din og offerets samt hvor skremt de ble.
Selv om begge deler er galt så er det stor forskjell på å trekke ned buksa foran en voksen dame kontra å hoppe frem fra en
busk foran et barn.
o01
Trådstarter
5 1
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Likevel vil graden av sympati, i hvert fall fra meg, bero på flere ting, bla. alder både din og offerets samt hvor skremt de ble.
Vis hele sitatet...
Blottingen skal ha skjedd fra avstand, i bil. Den fornærmede skal være en ung jente, men ikke et lite barn. Episoden skal bare ha vart et sekund eller to, og jeg tror den fornærmede skal ha blitt mer oppgitt enn skremt egentlig.
Det var da godt.
Burde være noe du kan legge bak deg.
Har ikke sittet inn, men sånne ting er vel ikke akkurat noe å skryte av i fengsel. Så kanskje tone ned den biten?
Lykke til.
Sist endret av vindaloo; 15. november 2021 kl. 20:52.
Ikke smart selvsagt, men i fengsel sier du bare st du sitter for ruskjøring eller noe. Eller du kan si at du dro laksen i bilen der du trodde du var aleine og ble meldt for blotting. Tipper de fleste bare ler litt av den blemma.

Lykke til og ta lærdom ��
Er du tidligere straffedømt for lignende tilfeller?

Jeg påtar meg herved djevelens advokatbukser:

Er virkelig noen sekunders blotting fra en bil fra avstand nok til å sende noen bak murene?

Det var dumt og helt sikkert brudd på en eller annen lov, men kom igjen.

Hvilke varige traumer har du påført offeret i denne saken? Og hvilket reelt skadepotensiale har det å flekke naken kropp til noen, sånn egentlig?

Jeg forbeholder meg at saken er slik den er fremstilt av ts.

Hva er påstand fra aktor her egentlig? 1 måned i fengsel?
Om du ikke er dømt tidligere så kan du helt sikkert slappe av, og finne ro med at du mest sannsynlig får samfunnstraff. Og visst ikke, så er det lett å få fotlenke i disse dager.
Skal i retten selv imorgen, ønsker deg og meg selv lykketil
Man havner garantert ikke i fengsel i 1 måned for å vise tissen i bilen i 2 sekunder. Her aner jeg ugler i mosen...
Hahaha blotting seriøst? Tror du bør finne på noe annet å si til de du soner med for det der er lavmål ass. Har alltid lurt på hva som farer gjennom hodet på blottere og får de til å tro det er en gode idé wtf
Blotting kan gi opp til et år fengsel men om du ikke er tatt for lignende før så slipper du billigere unna.
Noen får bare en bot også, avhengig av situasjonen du blotta deg i.
Vet om en som fikk bot for blotting for å moone rumpa til vektere i Oslo Sporveier, men det er selvsagt noe annet om du står å vifter med stiv stake som en gris foran forbipasserende kvinner og mindreårige.

Om du skal sone så kommer så kort tid til å gå fort, oppfør deg pent og gjør som du får beskjed om så oppfører de ansatte og innsatte seg greit mot deg. Kort opphold i fengsel ekke det verste som finnes, men som sagt du må finne på en annen plausibel grunn hvis noen der inne spør deg eller skal se dommen din.
Er rivotril innblandet?
Skal du sitte lenge? Sone på vintern? Det er jo hvertfall hyggeligere enn sommeren
Norsk rettsstat er basert på bot og bedring, ikke amerikansk"du skal bløes tørr, og livet ditt slik du kjente det er over" så dette går bra. Når du er ute, er saken ferdig og du kan legge det bak deg.
Sørg for å forberede alt praktisk i god tid: at noen sjekker post, om du har dyr så er noen klar til å ta seg av dem. Finn ut av hvordan du gjør det ift familie/venner slik at det ikke blir så mange spørsmål når du er ute igjen.

Ift til tiden i fengsel: innfinn deg med tanken om at dette skjer, men at det er for en kort periode. Du finner sikkert ut hvilke tilbud fengselet har for aktivitet/jobb. Sørg for at dagene inneholder program, da går det straks mi dre tid på å sitte å være fortvilet over situasjonen. Vær høflig overfor ansatte og medinsatte. Selv om du er stressa på innsiden så gagner det deg å virke jovial utad
Hvor mange ganger har du blotta deg før? Kommer du til å slutte tvert eller er det vanskelig å la være å blotte?
Sitat av Sukkerpapir Vis innlegg
Er rivotril innblandet?
Vis hele sitatet...
Lol håper det må være det
▼ ... over en uke senere ... ▼
o01
Trådstarter
5 1
Sitat av reklame Vis innlegg
Er du tidligere straffedømt for lignende tilfeller?
Vis hele sitatet...
Aldri tidligere straffedømt for noe.

Sitat av reklame
Hva er påstand fra aktor her egentlig? 1 måned i fengsel?
Vis hele sitatet...
Ikke noe påstand fra aktor enda. Bare jeg som spekulerer i straffeutmåling.

Sitat av suwoop Vis innlegg
Skal i retten selv imorgen, ønsker deg og meg selv lykketil
Vis hele sitatet...
Håper det gikk greit for deg. Ønsker deg og meg lykke til videre jeg også.

Sitat av Sukkerpapir Vis innlegg
Er rivotril innblandet?
Vis hele sitatet...
Nei, aner ikke hva det er.

Sitat av Mokkasinen Vis innlegg
Norsk rettsstat er basert på bot og bedring, ikke amerikansk"du skal bløes tørr, og livet ditt slik du kjente det er over" så dette går bra. Når du er ute, er saken ferdig og du kan legge det bak deg.
Vis hele sitatet...
Takk, håper du har rett.

Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Hvor mange ganger har du blotta deg før? Kommer du til å slutte tvert eller er det vanskelig å la være å blotte?
Vis hele sitatet...
Aldri gjort det før. Kommer aldri til å gjøre det igjen.
Av nyskjerrighet. Hvorfor gjorde du det?
o01
Trådstarter
5 1
Sitat av KrøllAlpha Vis innlegg
Av nyskjerrighet. Hvorfor gjorde du det?
Vis hele sitatet...
Godt spørsmål. Jeg vet ærlig talt ikke. Spenning kanskje.
Blir sikkert bare et forenklet forelegg og ikke noe mer ut av denne saken.
Sitat av o01 Vis innlegg
Godt spørsmål. Jeg vet ærlig talt ikke. Spenning kanskje.
Vis hele sitatet...
Håper bare du ikke traumatiserte noen
Spenning kan du få på andre måter..
Sitat av Sukkerpapir Vis innlegg
Spenning kan du få på andre måter..
Vis hele sitatet...
Enig! Blotting er et seksuelt overgrep så at det er spennende er ikke en gyldig grunn.

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Seksuelt_overgrep
"Seksuelle overgrep omfatter voldtekt, pedofile handlinger, incest, blotting, beføling av person som ikke samtykker, og trusler av seksuell art. Seksuelle overgrep er forbudt ved lov og straffbart. Straffelovens kapittel 19, omtaler dette som seksualforbrytelser: seksuell omgang, seksuelle handlinger samt seksuelt krenkende eller annen uanstendig atferd.
Ofre for seksuelle overgrep får sine grenser for intimitet, seksualitet eller personlig integritet krenket. Å bli utsatt for seksuelle overgrep har svært ofte stor negativ innvirkning på psykisk helse. Det er vanlig at ofre for seksuelle overgrep utvikler posttraumatisk stresslidelse."
__

Selvom blottingen var på avstand kan det fremme frykt der og da, i fremtiden til fremmede menn og negative assosiasjoner til sex og intimitet og redd for nærhet så det er ikke "bare" blotting.

Hvis du absolutt tenner så mye på sånt så får du finne noen på nettet som liker det og avtale det med istedet for at du driver å flasher kukken til unge jenter som ikke har samtykket til det!
Samme gjelder dickpics også..Ingen er vel hypp på kukken til en fremmed tvunget opp i ansiktet uten samtykke mens de sitter å spiser middag, har småsøskenet sitt på fanget eller ligger i senga å skal sove. Just dont.

Bra at du skjønner det var dumt og jeg håper det er fordi du tok til vettet og ikke bare fordi du ble anmeldt og blir straffet.
Sist endret av vacant; 25. november 2021 kl. 00:10.
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Blir sikkert bare et forenklet forelegg og ikke noe mer ut av denne saken.
Vis hele sitatet...
Forenklet forelegg brukes ved brudd på vegtrafikkloven, småbåtloven og tolloven. Ved utstedelse av forenklet forelegg avgjøres saken på stedet uten etterforsking og anmeldelse. Forelegget må også vedtas umiddelbart for å være gyldig.

Blir det i denne saken funnet skyld blir det nok minimum ordinært forelegg og registrering i strafferegister.