Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 1634
Anonym bruker
"Begeistret Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skulle gjerne kjøpt et produkt derifra, heter Tongkat Ali. Ser at de shipper globalt. Men hvordan er det med siden her? Blir pakkene stoppa i tollen? Kommer de raskt?

Takker for alle svar
Jeg har bestilt sikkert 3-5 pakker derfra bare i år, men tongkat Ali både 10% og 2%

Veldig gode varer og har alltid kommet igjennom tollen.

Jeg pleier å velge DHL Express som koster noen hundrelapper mer, men du får varene på 3-5 virkedager.

Det er heller ikke alltid at jeg har måttet betale for toll/mva!

Bestiller vanligvis for noen tusenllapper når jeg først bestiller sånn at jeg slipper å restocke så ofte!
Anonym bruker
"Begeistret Skræling"
Trådstarter
Sitat av 3mma Vis innlegg
Jeg har bestilt sikkert 3-5 pakker derfra bare i år, men tongkat Ali både 10% og 2%

Veldig gode varer og har alltid kommet igjennom tollen.

Jeg pleier å velge DHL Express som koster noen hundrelapper mer, men du får varene på 3-5 virkedager.

Det er heller ikke alltid at jeg har måttet betale for toll/mva!

Bestiller vanligvis for noen tusenllapper når jeg først bestiller sånn at jeg slipper å restocke så ofte!
Vis hele sitatet...
Hjertelig takk!

Hvordan er erfaringene dine med Tongkat Ali? Er 10% jeg tenker å kjøre på.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hjertelig takk!

Hvordan er erfaringene dine med Tongkat Ali? Er 10% jeg tenker å kjøre på.
Vis hele sitatet...
Ikke han du spørr og har heller ikke prøvd nootropicsdepot sine.
Men har prøvd Tongkat Ali i Now foods sin Testojack kapsler. Og de funka bra. En av de mest effektive i forhold til testo/libido jeg har prøvd. Merker hvertfall de ga meg mye boost, var litt mer aggressiv enn normalt, og våkna med kjempe morrabrød hver dag mens jeg gikk på det. Følte også jeg restituerte bedre fra tunge løft.
Anonym bruker
"Begeistret Skræling"
Trådstarter
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Ikke han du spørr og har heller ikke prøvd nootropicsdepot sine.
Men har prøvd Tongkat Ali i Now foods sin Testojack kapsler. Og de funka bra. En av de mest effektive i forhold til testo/libido jeg har prøvd. Merker hvertfall de ga meg mye boost, var litt mer aggressiv enn normalt, og våkna med kjempe morrabrød hver dag mens jeg gikk på det. Følte også jeg restituerte bedre fra tunge løft.
Vis hele sitatet...
Nettopp det jeg har lest og! Skal visstnok være på å gi høyere test nivåer og, var en svært anerkjent lege på Joe Rogan podcast som anbefalte det. Svært mye bra som folk skriver og rundt om.

Hvor fikk du tak i din? Iherb?
Jeg har brukt og bruker testosteron og er veldig sensitiv på ‘androgene’ forandringer i kroppen.

Merker at jeg får hakket bedre fokus og blir litt mer aggresiv av 10%

Mens 2% kanskje gjør meg litt mer kåt

Bare min erfaring, men er ikke nødvendigvis slik.

Hender jeg har mikset begge!

Har også kjøpt en del andre Brands.

Jeg synes Tongkat Alien som heter ‘Aphro D’ er den bedte jeg har brukt.

Den er en del dyrere og veldig markedsørt produkt, med litt andre kosttilskudd i seg, men liker veldig godt effekten av den komboen!
Jeg har brukt og bruker testosteron og er veldig sensitiv på ‘androgene’ forandringer i kroppen.

Merker at jeg får hakket bedre fokus og blir litt mer aggresiv av 10%

Mens 2% kanskje gjør meg litt mer kåt

Bare min erfaring, men er ikke nødvendigvis slik.

Hender jeg har mikset begge!

Har også kjøpt en del andre Brands.

Jeg synes Tongkat Alien som heter ‘Aphro D’ er den bedte jeg har brukt.

Den er en del dyrere og veldig markedsørt produkt, med litt andre kosttilskudd i seg, men liker veldig godt effekten av den komboen!
Vis hele sitatet...
Får du mindre angst, eller økt tilfredstilling psykisk når du tar Tongkat Alien? Som fks denne her https://nootropicsdepot.com/tongkat-...-eurycomanone/
Sist endret av carttown; 1 uke siden kl. 00:43.
Anonym bruker
"Begeistret Skræling"
Trådstarter
Sitat av carttown Vis innlegg
Får du mindre angst, eller økt tilfredstilling psykisk når du tar Tongkat Alien? Som fks denne her https://nootropicsdepot.com/tongkat-...-eurycomanone/
Vis hele sitatet...
Den jeg er ute etter.

Virker som de fleste reagerer likt, men de aller fleste får svært bra libido, mer fokusert, og faktisk en god del får forhøyet testosteron verdier. Sjekk her f.eks:

https://www.reddit.com/r/NootropicsD...of_10_tongkat/

3 mnds bruk av den du linka, testosteron fra 400-580. Bare en av få eksempler.
Den jeg er ute etter.

Virker som de fleste reagerer likt, men de aller fleste får svært bra libido, mer fokusert, og faktisk en god del får forhøyet testosteron verdier. Sjekk her f.eks:

https://www.reddit.com/r/NootropicsD...of_10_tongkat/

3 mnds bruk av den du linka, testosteron fra 400-580. Bare en av få eksempler.
Vis hele sitatet...
Det er jo helt sjukt, jeg skal jammen meg kjøpe meg den der, kanskje en annen en hvis jeg finner mer enn 10mg av Eurycomanone.
Anonym bruker
"Begeistret Skræling"
Trådstarter
Sitat av carttown Vis innlegg
Det er jo helt sjukt, jeg skal jammen meg kjøpe meg den der, kanskje en annen en hvis jeg finner mer enn 10mg av Eurycomanone.
Vis hele sitatet...
Har lest rundt, de fra nootropicsdepot er de desidert beste, er utført tester, pluss at de har store mengder av Eurycomanone. De fra Iherb er bare tull.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Driver å ska bestille Phenibut,
Standard Worldwide Mail $11.00
DHL Express Worldwide $32.93

Spiller det noen rolle på hvilken "leveranse" jeg velger mtp. toll?
Anonym bruker
"Begeistret Skræling"
Trådstarter
Driver å ska bestille Phenibut,
Standard Worldwide Mail $11.00
DHL Express Worldwide $32.93

Spiller det noen rolle på hvilken "leveranse" jeg velger mtp. toll?
Vis hele sitatet...
Lurer på samme.

Vet du om den til 11 dollar tar langt tid mtp på leveringstid?
Lurer på samme.

Vet du om den til 11 dollar tar langt tid mtp på leveringstid?
Vis hele sitatet...
Pleier å ta mellom10-14dager.Men har opplevd opptil 40dager i desember i fjor,skulle visst være noe problemer med post systemet i USA på den tida som gjorde at det tok ekstra lang tid.
Anonym bruker
"Begeistret Skræling"
Trådstarter
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Pleier å ta mellom10-14dager.Men har opplevd opptil 40dager i desember i fjor,skulle visst være noe problemer med post systemet i USA på den tida som gjorde at det tok ekstra lang tid.
Vis hele sitatet...
Det er litt mye ja. Hmm, er kanskje verdt å ta den dyrere frakten da?

Bor du i Oslo? Tar sikkert lenger tid om man bor i Nord vil jeg tro.
Jeg har bestilt MYE fra denne nettsiden, og kjører alltid shipping via DHL (koster litt ekstra, men leveres jævlig raskt), og har utelukkende gode erfaringer.
Anonym bruker
"Begeistret Skræling"
Trådstarter
Må si jeg er fryktelig spent på Tongkat Ali 10%. Helt vanvittig gode erfaringer, og blir stum når jeg ser hvor mange som får høyere testo. Folk går fra 400-580 utelukkende pga det.

Var en svært anerkjent doktor i podcasten til Rogan som sa det beviselig funker mot bla testo.
Anonym bruker
"Begeistret Skræling"
Trådstarter
Er fryktelig usikker på om jeg skal ta frakta til 11 eller 33 dollar. Tar det så lang tid med den billigste fraktmåten?
Hva er det som hindrer deg?
Det er 200 spenn mer, det er prisen av en kebab...

Hvis du er SÅ usikker, da er det tydelig at du ikke har økonomi til å bestille "dyrere frakt".

DA hadde jeg tatt økonomi, om det svir så mye.
Sist endret av 3mma; 4 dager siden kl. 01:14.
Anonym bruker
"Begeistret Skræling"
Trådstarter

Hvis du er SÅ usikker, da er det tydelig at du ikke har økonomi til å bestille "dyrere frakt".

Vis hele sitatet...
Er i utg.punktet blakk for tiden, men kjørte på med frakta til 300,-.

Vet du forresten om det funker å kombinere Tongkat og Boron? Sistnevnete skal visstnok være ekstremt bra til å forhøye free test og lavere SBHG.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Bestilte en pakke for 6dager siden, ankommet norge nå og status er

"Under tollbehandling
November, 22 2021

YTTERLIGERE DETALJER
Da sendingen inneholder personlige effekter, er ytterligere fortolling nødvendig.

NESTE TRINN
Sendingens status vil bli oppdatert fortløpende. DHL vil forsøke å kontakte importøren for ytterligere informasjon"

Personlige effekter???
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"

"Under tollbehandling
November, 22 2021

YTTERLIGERE DETALJER
Da sendingen inneholder personlige effekter, er ytterligere fortolling nødvendig.

NESTE TRINN
Sendingens status vil bli oppdatert fortløpende. DHL vil forsøke å kontakte importøren for ytterligere informasjon"

Personlige effekter???
Vis hele sitatet...
Er phenibut
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"

"Under tollbehandling
November, 22 2021

YTTERLIGERE DETALJER

NESTE TRINN

Personlige effekter???
Vis hele sitatet...
Skulle ha tenkt deg om før du postet disse detaljene og nevnet phenibut i samme slengen.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Kan nevne at jeg bestilte 250g phenibut fra Nootropics med DHL frakt, tollet stoppet det for å hente ut informasjon på innhold i forsendelsen.
Jeg skrev akuratt hva det inneholdt:KOSTTILSKUDD, PHENIBUT 250G
Noen dager senere kunne jeg hente den ut fra postkontoret i mot at jeg betalte tollavgift.
Vet ikke om jeg har vært heldig, eller om de faktisk sjekker hva som blir skrevet. Pakken såg vertfall uåpnet ut.
Phenibut er jævla random føler jeg. Kan gå igjennom uten toll, kan bli stoppa i tollen og likevel gå igjennom, kan stoppes i tolla og bli destruert, og i verste fall sendes til politiet. Sistnevnte skal være jævla uflaks, har aldri opplevd det selv.
Phenibut står ikke på legemiddel lista. Men er vel i gråsonen. Kratom ble stoppa hos meg men leverandøren var tullinger. Nada skjedde heldighvis. Men jo mer vi prater om det på åpne forumer jo mer får tollere og Snuten med seg.
Anonym bruker
"Begeistret Skræling"
Trådstarter
Må betale nesten 250,- ekstra i toll. Dette ble tilslutt ganske dyrt.
Anonym bruker
"Begeistret Skræling"
Trådstarter

Vis hele sitatet...
Betaler du mye i toll og? Jeg kjøpte en vare for 400,-, kom tilslutt på 1000,- med frakt og toll. Nesten så jeg vurderer å handle for masse mer, tollen blir vel mer da og?
Derfor jeg handler for 2-3k når jeg først handler!

Noen ganger må jeg betale toll, andre ganger ikke. Har vært litt 50/50.

Toll eller ikke, ved å føle meg optimal, prestere bedre i mange setting og ha bedre sex er verdt det for meg.

Men jeg he også over middels god økonomi (fordi jeg jobber som en hore)

P.s: ikke bokstavelig talt