Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1151
har tatt ca 300 mg hver dag i 4 dager, og google har ikke svar.
Er faktisk usikker på om det i det hele tatt testes for Pregabalin med mindre den blir undersøkt i lab med massespektrometer.

På nettet står det at det kan spores i alt fra noen dager til en ukes tid. I ditt tilfelle (300mg hver dag i fire dager) vil jeg tippe vilt og basert på ingenting at det tar en ukes tid før du er ren.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Er faktisk usikker på om det i det hele tatt testes for Pregabalin med mindre den blir undersøkt i lab med massespektrometer.

På nettet står det at det kan spores i alt fra noen dager til en ukes tid. I ditt tilfelle (300mg hver dag i fire dager) vil jeg tippe vilt og basert på ingenting at det tar en ukes tid før du er ren.
Vis hele sitatet...
Dem testet for det jo. Men neunortin tester dem ikke for.
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
lyrica kan ikke spores i urin etter noen dager til maks 5-6 dager. men ganske sikker på at de ikke tester for lyrica. Dersom det ikke testes spesifikt, vil man ikke oppdage Lyrica i urinen, så med mindre det letes etter det ved mistanke ville jeg ikke vært bekymret.
kilde: https://www.ferle.no/informasjon-om-...teksjonstider/