Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1112
Dette er jo fasitten:
https://www.felleskatalogen.no/medis...64207#pil-bruk

Hva er din personlige erfaring? Lar du være å drikke, like etter at pillen har gått i oppløsning, fordi du føler at da virker det bedre?
Eller er det bare å drikke brus f.eks med engang tabletten er borte? Jeg føler at jeg vil ha den stramme smaken så lenge som mulig, før jeg drikker væske eller spiser mat. Føler dere det samme, eller er det ingen vitsi å holde på slik jeg gjør? (pleier å pusse tenna ca 30 min etter inntak også, men har lest at subutex ikke er veldig ille for tenna) Eneste var litt høyere risiko for karries, siden den er veldig sur (på ph skalaen)

Sitat av Paranoid83 Vis innlegg
Dette er jo fasitten:
https://www.felleskatalogen.no/medis...64207#pil-bruk

Hva er din personlige erfaring? Lar du være å drikke, like etter at pillen har gått i oppløsning, fordi du føler at da virker det bedre?
Eller er det bare å drikke brus f.eks med engang tabletten er borte? Jeg føler at jeg vil ha den stramme smaken så lenge som mulig, før jeg drikker væske eller spiser mat. Føler dere det samme, eller er det ingen vitsi å holde på slik jeg gjør? (pleier å pusse tenna ca 30 min etter inntak også, men har lest at subutex ikke er veldig ille for tenna) Eneste var litt høyere risiko for karries, siden den er veldig sur (på ph skalaen)
Vis hele sitatet...
(dette blir vel riktig forum, siden jeg er ute etter maks effekt(for noen kalles det nok rus)
Sist endret av Paranoid83; 6. november 2021 kl. 05:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tror den mest effektive måten er hvordan den er ment å tas. Altså under tunga i 5-10 minutter.

Aldri prøvd å snorte sub enda men mange får knall god, rask, hard, euforisk rus fort på den måten også
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er du ute etter medisinsk- eller rusvirkning? For rus funker snorting mye bedre.

When administered as a sublingual tablet, bioavailability of buprenorphine can be as low as 15%, while a study of an intranasal buprenorphine solution reported bioavailability at 48%. Kilde.