Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 5322
Hei.

Ladeporten på min iphone 11 ble defekt, ukjent grunn.
Jeg kan bare lade trådløst så det er ingen krise.

Men jeg skal sende den inn via forsikring og lurer på følgende:

Det står på icloud at jeg har sikkerhetskopiert, MEN jeg stoler ikke fullt på det iforhold til å bruke iTunes.

Noen som har erfaring med dette?

Takk.
Helt defekt? Prøvd å rense ladeporten med Q-tips? Det kan komme rusk og støv nedi der som gjør at telefonen ikke vil lade.

Skal være ganske safe med sikkerhetskopiering. Ville ikke vært så nervøs for akkurat det.
Trådstarter
10 2
Sitat av Actually Vis innlegg
Helt defekt? Prøvd å rense ladeporten med Q-tips? Det kan komme rusk og støv nedi der som gjør at telefonen ikke vil lade.

Skal være ganske safe med sikkerhetskopiering. Ville ikke vært så nervøs for akkurat det.
Vis hele sitatet...
Ja jeg har prøvd å rense, sett med ledlys nede i porten men ingen tegn til støv. Skal sies, jeg får ladelogo når jeg setter den i når telefonen er av, men den slår seg aldri på eller reagerer når telefonen er på.
Bruker du original ladekabel fra Apple ? finnes mange ladekabler fra kina og kopier som ikke funker. Hvis du ikke er sikker på at du har en original kabel, ville jeg testet det først.
Sitat av RapTouR Vis innlegg
Bruker du original ladekabel fra Apple ? finnes mange ladekabler fra kina og kopier som ikke funker. Hvis du ikke er sikker på at du har en original kabel, ville jeg testet det først.
Vis hele sitatet...
Har tilogmed opplevd feilmelding på selve adapteren og ikke kabelen. Men igjen man får vel alltid en feilmelding om at det er tilkoplet uorginalt utstyr?
Sitat av 420master Vis innlegg
Har tilogmed opplevd feilmelding på selve adapteren og ikke kabelen. Men igjen man får vel alltid en feilmelding om at det er tilkoplet uorginalt utstyr?
Vis hele sitatet...
Ikke alle kopi eller uoriginal vil man få melding om at kabel ikke er original. Vet noen funker, men dette vet man ikke før man kjøper, koster ikke så mye å kjøpe original kabel heller så sverger kun for det.