Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1806
Dette bildet tok jeg i sommer ved feriehuset familien vår leide i Danmark.
Jeg planlegger å lage en liten folder eller et lite bildegalleri med noen av de beste bildene vi tok under oppholdet.
Som forside på dette lille prosjektet planlegger jeg å bruke vedlagte bilde, og ønsker derfor litt respons på hva dere synes om det.

For å forklare hva som er på bildet så er det Apen Arne i forgrunnen. Han var vår lille maskott i sommer :-). I bakgrunnen ligger innsjøen og feriehuset.

Takk for respons. =)

Bildet er tatt med et Canon Ixus v2-kamera =)

http://home.no/piespy/Arne1.jpg
jeg kan ikke komme med noen spessifikk kritikk. Men jeg mener at det bildet Fungerer utmerket som forside! Fint bilde.
Milf on lawn!!1 alert!

var stilig bilde egentlig Har ikke så mye å si om den da, forutenom taket på hovedhuset, den tar livet av meg snart Ser koselig ut der, hvor i danmark er dette?
Croyfer's Avatar
Trådstarter
Dette er på vestjylland - 5 kilometer øst for Nykøbing. =)

http://danhostelnord.dk/mors/images/map_dk.jpg
Knall bilde, likte det veldig godt, Arne kom veldig godt frem, dybden var der, fargene var fine.
Men nede i høyre hjørne er det litt uskarpt, vet ikke om det er steinen eller om det er bildet (tror det er steinen#UFLAKS#).

8/10 pga høyre hjørnet og fordi du skulle "gjemt" lappen under høyre(for apen) fot
Sist endret av KonTrax; 15. juli 2005 kl. 01:51.
Kom i sommerstemming med engang!
Hærlig bilde
(uten at jeg skal si for mye, har jo ikke peiling, men det fins vel ingen fasitsvar?)
Croyfer's Avatar
Trådstarter
Det finnes ikke fasitsvar på smak, nei =)
Når jeg så bildet så tenkte jeg med en gang på sørlandet
de som bada i bakgrunnen tok alt for mye oppmerksomhet. og det ble veldig travelt å få så mye oppmerksomhet i en uskarp bakgrunn
Croyfer's Avatar
Trådstarter
@ kontrax: åh, jeg så ikke lappen før nå, jeg. Men den er jo en del av Arne så jeg tipper det får gå

Angående høyre hjørne så tror jeg det er skygge + steinen i seg selv som gjør at ser uskarpt ut.
▼ ... flere år senere ... ▼
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Flott bilde! Veldig sommerfølelse!
Det var litt sommerlig steming på bildet ja, men det var ikke noe mer spesielt med det. Det var ikke bra, men heller ikke noe veldig dårlig :P