Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2041
Er ganske så fersk i foto-verden, men driver og leker meg med mitt nye Canon EOS 600D. Har øvd teknikk på ganske mange kjedelige motiver, men følte disse to ble ganske bra.

Blomster-motivet er kanskje ikke det mest spennende, men fokuset har vært å få et mest mulig balansert utsnitt og få frem mest mulig farger. Noe er selvsagt korrigert litt i ettertid.

På det andre bilde var jeg egentlig mest overrasket over hvor langt ut katten klarte å strekke tungen sin!

Bilde 1


Bilde 2
Begge bildene er utrolige! Blomsten har fine farger, god komposisjon og ser skarp og pen ut!
Du var heldig med kattens tunge, det er ikke ofte man får knipset sånne bilder.
Var selv heldig da jeg tok bilde av en kalv tidligere og det gir noe mer i bildet.
God komposisjon igjen!
Stå på!
Utrolig flotte bilder Mulig og få vite EXIF data?
Bilde 2 er knall! Heldig motiv og fint fokus
Trådstarter
Takker for positiv tilbakemelding!

Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Utrolig flotte bilder Mulig og få vite EXIF data?
Vis hele sitatet...
Blomst: Canon EOS 600D, EF-S18-55mm, 1/160, f/5.6, 55mm, ISO 3200
Katt: Canon EOS 600D, EF-S18-55mm, 1/250, f/4.5, 34mm, ISO 2500
Digger bildene.
Men på bilde to skulle du ha tatt med alt av værhår (?) til høyeret i bilde.
:- )

Nydelige bilder av gode motiv.
2 + herifra ...

Takk for at du deler .

..
-
Sist endret av radion; 9. juni 2013 kl. 06:02.
▼ ... noen uker senere ... ▼
WOW! titegn
Dette har du talent til!

Hadde kansje vert bedre om du fikk med begge ørene til katten (?)
Bra bilder
Veldig bra

Begge bildene har litt smal cropping og fokus.blomsten er kun midten i fokus og på katten er det kun høyre side av fjeset. Ville utvidet det litt
Personlig ville jeg kanskje ha fotografert blomsten fra en litt annen vinkel.

Ellers er dette veldig bra!
Flott bilder. Den tunga du fikk med var kjempekul, har tatt noen kattebilder selv men føler jeg ikke har truffet så bra som du gjorde med den.

Usikker på om jeg er enig med at du skulle hatt med mer av værhårene eller et større utsnitt. Synes det funka veldig bra slik som det var.